Archief - Nokia N97 Black ***SPLINTERNIEUW***

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

Morgen ga ik mijn N97 ( qwerty) terughalen , na 4weken bij Nokia Service Point EDIT : vandaag mijn NIEUWE ontvangen , plastiekje hangt nog op scherm !! Accesoires zijn aanwezig ( lader en usb kabel zijn elk 1 keer gebruikt ofzo ... )

Reden herstelling: Google er maar achter => Lenskap die krasjes maakte + B cover die slechte ontvangst had + Sliderknopje da afbrak => Allemaal fabricagefouten en dus GRATIS hersteld.

Heb er geen factuur van maar is ook niet nodig ! Zal meer als 1.5jaar fabrieksgarantie zijn normaal gezien :)

Min.prijs : 320euro excl.
Meeneemprijs : 360euro excl.

WTFMAN

Legacy Member
afhankelijk van :

Staat? Garantie? Technisch 100%? Accesoires?

edit : just uw topic bekeken ... 100euro opleg?

Normaal gezien heb ik morgen ne NIEUWE N97 ...

poopcamp

Legacy Member
WTFMAN zei:
afhankelijk van :

Staat? Garantie? Technisch 100%? Accesoires?

edit : just uw topic bekeken ... 100euro opleg?

Normaal gezien heb ik morgen ne NIEUWE N97 ...

beste ,

heeft u de foto's gezien
de achterkant staat een beetje vol met krassen om eerlijk te zijn
kan eventueel een iphone 2G met connector unit defect (volgens azrepair)
1 jaar voor bij dus is geen garantie

doos + berschermings hoesje x2
screen protector van gisteren dus nog nieuw
oplader enzo
aankoop bon zal ik moeten zoeken

+ een lg viewty , of wel opleg :p

foto's kunnen genomen worden indiens gewenst


laat me maar iets weten

en de horloge werkt supr :niceone:

mvg,

WTFMAN

Legacy Member
ja krasjes storen mij niet omdat het voor mij is + ik heb hier zo een rubberen beschermhoes liggen ... zijn wel veeel krasjes maar als hem perfect werkt , gaat het niet echt storen ...

Kunt ge eens kijken of ge de aankoopbon nog hebt?

Wat zeg je van iphone + iphone 2g + 80euro/50euro indien aankoopbon( en dus nog garantie)?

poopcamp

Legacy Member
WTFMAN zei:
ja krasjes storen mij niet omdat het voor mij is + ik heb hier zo een rubberen beschermhoes liggen ... zijn wel veeel krasjes maar als hem perfect werkt , gaat het niet echt storen ...

Kunt ge eens kijken of ge de aankoopbon nog hebt?

Wat zeg je van iphone + iphone 2g + 80euro/50euro indien aankoopbon( en dus nog garantie)?

heb aankoop bon denk ik maar garantie is maar 1 jaar he
Edit : heb aan koop bon nog

WTFMAN

Legacy Member
iphone + iphone 2g + 50euro indien aankoopbon dan?

Maar onder voorbehoud want heb de toestel pas morgenmiddag terug en wacht nog op andere voorstellen want had liever cash geld...

edit : is dat een mobistar factuur? aankoopdatum?

poopcamp

Legacy Member
WTFMAN zei:
iphone + iphone 2g + 50euro indien aankoopbon dan?

Maar onder voorbehoud want heb de toestel pas morgenmiddag terug en wacht nog op andere voorstellen want had liever cash geld...

edit : is dat een mobistar factuur? aankoopdatum?

media center factuur , 22/08/08


ok anders ga ik akkoord :)

WTFMAN

Legacy Member
useless_sh/t zei:
media center factuur , 22/08/08


ok anders ga ik akkoord :)

Site van winkel of adres? Ik laat het tot zondagavond 20u openstaan want in post werkt toch terug pas maandag ... Moest niemand beter voorstel hebben dan is hem voor u ;)

Als u 60euro opleg dan is hem wel ddl voor u ( meeneemprijs voor u dus )

PS : die iphone 2g komt toch ook met accesoires enzo? De 3g ook? Mss een foto van alles wat ik meekrijg?

poopcamp

Legacy Member
WTFMAN zei:
Site van winkel of adres? Ik laat het tot zondagavond 20u openstaan want in post werkt toch terug pas maandag ... Moest niemand beter voorstel hebben dan is hem voor u ;)

Als u 80euro opleg dan is hem wel ddl voor u ( meeneemprijs voor u dus )

PS : die iphone 2g komt toch ook met accesoires enzo? De 3g ook? Mss een foto van alles wat ik meekrijg?

beste ,

zoals ik zei

de iphone 2G heeft een connector unit defect (volgens azrepair dat is in menen)

ok zal straks een foto nemen er van moet ik de foto nemen van die briefje van 50 xD

EDIT :sorry voor misverstand had de verkeerde factuur

factuur is van MOBISTAR center

anders foto van factuur enzo ?

WTFMAN

Legacy Member
useless_sh/t zei:
beste ,

zoals ik zei

de iphone 2G heeft een connector unit defect (volgens azrepair dat is in menen)

ok zal straks een foto nemen er van moet ik de foto nemen van die briefje van 50 xD

Ik bedoelde die "media center" , dus winkel waar ge uw 3g gekocht heb ... en ja foto van 50euro ook graag want heb zoiets nooit gezien :( Alleen briefjes van 200/500 ken ik ( grapje e )

poopcamp

Legacy Member
WTFMAN zei:
Ik bedoelde die "media center" , dus winkel waar ge uw 3g gekocht heb ... en ja foto van 50euro ook graag want heb zoiets nooit gezien :( Alleen briefjes van 200/500 ken ik ( grapje e )

had verkeerde factuur het is mobistar center

anders foto ? van factuur ?

WTFMAN

Legacy Member
ja graag , pm ze maar , ben nu weg tot savonds ( pas rond 00u wrs trg ) fijne avond nog :)

datum op factuur?

WTFMAN

Legacy Member
Als ge 60 oplegt => instant deal :p Dan mag hier een slotje op en stuur ik ze maandag/DINSDAG op ;)

poopcamp

Legacy Member
WTFMAN zei:
Als ge 60 oplegt => instant deal :p Dan mag hier een slotje op en stuur ik ze maandag/DINSDAG op ;)

kzal er over nadenken

als je een gps kan op zetten zoals SYGIC dan ja :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan