Archief - Nokia N93 Silver 2 Gb , absolute nieuwstaat !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a3ke

Legacy Member
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=194fc37

Uitstekende infobase met eigenschappen , foto's en zoveel meer

-Toestel zelf is in onberispelijke nieuwstaat en komt met alles erbij (factuur/doos/lenskapje/draagzakje/A/V kabel voor TV/headset/omvormer voor reislader/USB datakabel/Nokia PC-Suite/Leder handstrap)
-Geen kras of veeg , om te benadrukken, te bespeuren . Toestel is steeds in bijhorend zacht zakje gebruikt
-Met normaal gebruik enkel opladen in weekend (6-7 dagen normaal gebruik,weinig bellen)
-MiniSD 2 Gb kaart krijg je er ook bij

Factuurdatum 28/09/2006 , toestel is door Nokia geswapt door aanhoudende problemen met eerste toestel door gloednieuw op 30/01/2007 met bijhorende papierwerk voor garantie etc inclusief

Reden van verkoop : Nood aan nieuwe GPS/PDA en is dus een HTC TYTN II geworden

Nieuwprijs : 769 € toenmalig
Minimumprijs : 350 €
Meeneemprijs : 450 €

Voor minder gaat ie niet weg , 3.2 Megapixel met optische zoom ! in een GSM is nog steeds iets unieks en alle verdere mogenlijkheden van dit toestel in acht genomen + 2 Gb opslag en in onberispelijke nieuwstaat is een minimum van 350 € zeer mooi

Behoud het recht etc en alle andere dingen + bieden = kopen of blacklist/infraction/-iTrader als gevolg , geen discussie

Ruilen enkel geinterreseerd in 500 Gb of meer IDE schijf + opleg langst kant koper

Staat op 9lives/tones/2dehands

Happy Bidding

Ps : eigen foto's

http://www.a3ke.be/N93/1.jpg
http://www.a3ke.be/N93/2.jpg
http://www.a3ke.be/N93/3.jpg
http://www.a3ke.be/N93/4.jpg
http://www.a3ke.be/N93/5.jpg
http://www.a3ke.be/N93/6.jpg

a3ke

Legacy Member
UUUUUuuuuup 2

Hij blijft hier maar liggen garantie verlopen

Voor minimumprijs mag ie weg na een paar dagen als niemand heeft opgeboden

DreamWearl

Legacy Member
praktische vraag,

de datapoort is die beschermd bij dit toestel met een kapje?
de oplader, is dat standaard nokia? of andere?
zit er oplader bij? zie het niet op de foto's precies.

a3ke

Legacy Member
DreamWearl zei:
praktische vraag,

de datapoort is die beschermd bij dit toestel met een kapje?
de oplader, is dat standaard nokia? of andere?
zit er oplader bij? zie het niet op de foto's precies.

datapoort is beschermd via kapje dus idd zoals op foto zichtbaar
standaard nokia lader , op moment nemen foto's stak die nog in de steker , steekt nu ondertussen mee in doos klaar ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan