WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
Paar dagen geleden gekocht en mag weg ALS ik er een mooi bod voor krijg !
Is in nieuwstaat , nergens krasje en volledig met doos. Tis een Qwerty versie
1 opmerking : In de linkerhoek zijn 2-3 luie pixels ( kan ze niet tellen zijn echt heeeel mini
) , veel voorkomend ( zie google ).Ben naar Nokia Service point gegaan , ze zeiden dat dit onder de garantie viel maar hij wist nie zeker vanaf hoeveel pixels ... Ik moest terug gaan maar daar ik geen tijd heb , laat ik het zo want hij zei moest het verergeren dan wordt het sowieso KOSTELOOS vervangen!
Moet wel zeggen , valt nauwelijks op tenzij je er echt naar blijft kijken ...
Minimumprijs = 375euro excl.
Meeneemprijs = 390euro excl.
Paar dagen geleden gekocht en mag weg ALS ik er een mooi bod voor krijg !
Is in nieuwstaat , nergens krasje en volledig met doos. Tis een Qwerty versie
1 opmerking : In de linkerhoek zijn 2-3 luie pixels ( kan ze niet tellen zijn echt heeeel mini
) , veel voorkomend ( zie google ).Ben naar Nokia Service point gegaan , ze zeiden dat dit onder de garantie viel maar hij wist nie zeker vanaf hoeveel pixels ... Ik moest terug gaan maar daar ik geen tijd heb , laat ik het zo want hij zei moest het verergeren dan wordt het sowieso KOSTELOOS vervangen!Moet wel zeggen , valt nauwelijks op tenzij je er echt naar blijft kijken ...
Minimumprijs = 375euro excl.
Meeneemprijs = 390euro excl.
Ik heb ze zo gekocht nieuw in doos ... Is een Nederlands toestel zei men in de winkel ... Hij is gemaakt in januari 2010