Prime-Omega
Legacy Member
Ik heb de gsm hier vorig week zelf op 9lives gekocht maar het is niet helemaal mijn ding. Begrijp me niet verkeerd het is een pracht toestel, maar ik heb jarenlang alleen Sony Ericsson's gehad dus ik ben daaraan verkluisterd geraakt.
Alles is nog aanwezig: garantiebewijs (aangekocht op 12/10/2009), usb kabeltje, oortjes, cd-rom, lader, de boekjes en de doos. De gsm zelf is in perfecte staat, nergens een krasje te bespeuren. De garantie gaat via Nokia omdat de gsm is aangekocht via de website zelf.
De nieuwprijs bedraagt momenteel nog €429 in de fnac. Dus een minimum/meeneemprijs van €250 excl lijkt me helemaal niet slecht. Verzending is €6,70 met Taxipost Secur, ophalen kan ook in Bekkevoort. Ik sta ook open voor een ruil tegen evt een andere toestel.
Foto's
Garantiedocument
Het pakket
GSM voorkant
GSM achterkant
GSM schuif
Alles is nog aanwezig: garantiebewijs (aangekocht op 12/10/2009), usb kabeltje, oortjes, cd-rom, lader, de boekjes en de doos. De gsm zelf is in perfecte staat, nergens een krasje te bespeuren. De garantie gaat via Nokia omdat de gsm is aangekocht via de website zelf.
De nieuwprijs bedraagt momenteel nog €429 in de fnac. Dus een minimum/meeneemprijs van €250 excl lijkt me helemaal niet slecht. Verzending is €6,70 met Taxipost Secur, ophalen kan ook in Bekkevoort. Ik sta ook open voor een ruil tegen evt een andere toestel.
Foto's
Garantiedocument
Het pakket
GSM voorkant
GSM achterkant
GSM schuif
