WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
Deze diende als 2e gsm , is daarom ook in PERFECTE nieuwstaat , nergens een krasje !
Is wel alleen toestel + usb kabel , lader had ik nodig voor een andere nokia ( waarvan de lader kapot was ).
Zwarte/Donkerblauw kleur.
Meer info ( nieuwprijs 399!!) http://www.smartphoneshop.be/product/71641/nokia-n86-8-mp-indigo-black.html
Goed bod of ruilen voor een HTC hero !
Deze diende als 2e gsm , is daarom ook in PERFECTE nieuwstaat , nergens een krasje !
Is wel alleen toestel + usb kabel , lader had ik nodig voor een andere nokia ( waarvan de lader kapot was ).
Zwarte/Donkerblauw kleur.
Meer info ( nieuwprijs 399!!) http://www.smartphoneshop.be/product/71641/nokia-n86-8-mp-indigo-black.html
Goed bod of ruilen voor een HTC hero !
En een X360 elite heb ik ( ale kheb ze gegeven aan vriendin )