Archief - Nokia N70

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WeedJunk

Legacy Member
Ik verkoop deze Nokia N70 voor mijn neef, maar ik heb hem al in mijn bezit. Alle accessoires zitten er nog bij, alleen het doosje niet meer ( maar 1 stuk nog van de doos, weet niet wat hij ermee uitgespookt heeft :p )

Aankoopbewijs is ook aanwezig, de gsm dateert van 18 Juli 2006, nog garantie dus!

Buiten wat gebruikssporen zoals op de foto's zichtbaar, is de gsm in goede staat!

http://fred.spacecake.be/N70/1.jpg
http://fred.spacecake.be/N70/2.jpg
http://fred.spacecake.be/N70/3.jpg
http://fred.spacecake.be/N70/4.jpg
http://fred.spacecake.be/N70/5.jpg

(Gelieve excl. verz. te bieden)

Nieuwprijs atm: €305 (@ http://www.sergevandermaesen.be/ )
Minimumprijs: €150
Richtprijs: €175
Meeneem: ?

Staat ook op tones, loveno en lotverkopen

Happy bidding!

WeedJunk

Legacy Member
WeedJunk zei:
Ik verkoop deze Nokia N70 voor mijn neef, maar ik heb hem al in mijn bezit. Alle accessoires zitten er nog bij, alleen het doosje niet meer ( maar 1 stuk nog van de doos, weet niet wat hij ermee uitgespookt heeft :p )

Aankoopbewijs is ook aanwezig, de gsm dateert van 18 Juli 2006, nog garantie dus!

Buiten wat gebruikssporen zoals op de foto's zichtbaar, is de gsm in goede staat!

http://fred.spacecake.be/N70/1.jpg
http://fred.spacecake.be/N70/2.jpg
http://fred.spacecake.be/N70/3.jpg
http://fred.spacecake.be/N70/4.jpg
http://fred.spacecake.be/N70/5.jpg

(Gelieve excl. verz. te bieden)

Nieuwprijs atm: €305 (@ http://www.sergevandermaesen.be/ )
Minimumprijs: €100
Richtprijs: ?
Meeneem: ?

Staat ook op tones, loveno en lotverkopen

Happy bidding!
Aangepast

Twinspark

Legacy Member
Aangezien hij toch al wat krassen heeft bied ik 100 euro excl of 110 euro incl aangetekend verzending.

Gelieve spoedig iets te laten weten.

WeedJunk

Legacy Member
Je kan er altijd een andere cover op bevestigen...


Ondertussen wegens de weinige reacties is hij verkocht voor €145 excl. verz.:crazy:

WeedJunk

Legacy Member
De gsm staat terug tekoop, de koper heeft afgezegd...*sigh*

Adrian

Legacy Member
Wanneer zou je graag afronden, want het zou voor mij gemakkelijk zijn als ik die vandaag of morgen kan afhalen op de Gentse feesten :p

WeedJunk

Legacy Member
Morgenavond ben ik daar normaal ook te vinden ;)

'k Zou wel hetzelfde bod als de vorige koper willen hebben...

Adrian

Legacy Member
Oke, moest je nog geintreseerd zijn om te verkopen aan 125 EUR, dan laat je maar iets weten... Ben niet echt van plan hoger dan dit bod te gaan... Maar ik kan ook wel begrijpen dat je 125 EUR te weinig vindt.

Adrian

Legacy Member
Ik zou graag mijn bod intrekken (aangezien je toch niet wil verkopen aan 125 EUR) , dan kan ik rustig verder zoeken naar een gsm...

Free up :p

BeeT

Legacy Member
Ik bied 145 excl verzending.
Ik ben van Geel, ik veronderstel dat je niet snel hier in de buurt komt?
Hoe zit het eigelijk met verzendingen?

Greets

WeedJunk

Legacy Member
Deal, ik verzend ja, geen probleem :)

'k Geloof dat dat op €4,30 komt, een priorzending. Ik pm je mijn gegevens :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan