VR6ke
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop mijn vervanggsm, een Nokia E75 .
Toestel is in perfecte staat, geen enkel krasje!
Aankoopfactuur is er ook bij (06/07/2009 aangekocht in Belcompany Tongeren)
Min: 250euro
Meeneem: 275 euro
Foto's: zie WTFMAN, maar dan met azerty
Ik verzend niet, afspreken kan wel in de buurt van Bilzen/Lanaken/Hasselt/Tongeren...
EDIT: eventueel te ruil: Biedt maar wat aan
Ik verkoop mijn vervanggsm, een Nokia E75 .
Toestel is in perfecte staat, geen enkel krasje!
Aankoopfactuur is er ook bij (06/07/2009 aangekocht in Belcompany Tongeren)
Min: 250euro
Meeneem: 275 euro
Foto's: zie WTFMAN, maar dan met azerty

Ik verzend niet, afspreken kan wel in de buurt van Bilzen/Lanaken/Hasselt/Tongeren...
EDIT: eventueel te ruil: Biedt maar wat aan
