stefke0007
Legacy Member
Een kameraad van mij heeft deze gsm cadeau gekregen van zijn zus maar kan er niks bij aanvangen 
De winkel nam de gsm ook niet terug omdat de doos was open geweest..
Daarom dat ik hem maar eens te koop zet..
Meer informatie vind ge hier
Kenmerken
Foto's van het toestel heb ik niet omdat m nog nieuw is. ( de doos is wel open geweest maar gsm is niet gebruikt )
De gsm is zaterdag aangekocht in hasselt. factuur zit er nog bij.
Zijn zus heeft 380 euro voor deze gsm betaalt en hij zou toch nog graag 320 euro ervoor krijgen.
bieden kan dus vanaf 320 €
meeneem 340 €

De winkel nam de gsm ook niet terug omdat de doos was open geweest..
Daarom dat ik hem maar eens te koop zet..
Meer informatie vind ge hier
Kenmerken
Foto's van het toestel heb ik niet omdat m nog nieuw is. ( de doos is wel open geweest maar gsm is niet gebruikt )
De gsm is zaterdag aangekocht in hasselt. factuur zit er nog bij.
Zijn zus heeft 380 euro voor deze gsm betaalt en hij zou toch nog graag 320 euro ervoor krijgen.
bieden kan dus vanaf 320 €
meeneem 340 €