Dempy
Legacy Member
Ik heb een in nagenoeg nieuwstaat verkerende Nokia E71 gsm te koop. Deze is vanaf het moment van aankoop (April 2009) beschermd doot het originele lederen hoesje en erna in een rubberen hoesje van softcase.be. Op het scherm zit tevens een screenprotector van Invisibleshield. Het toestel is dus in zeer goede staat.
Het betreft het qwerty toetsenbord. Ik heb qwerty altijd meer logisch gevonden om mee te werken, vandaar.
Het toestel in compleet met doos en toebehoren. U krijgt er tevens het rubberen hoesje en 2 extra screenprotectors bij. Het aankoopbewijs is zoekgeraakt, maar dat zou nog wel teruggevonden moeten kunnen worden. Daarzal ik nog wel een update over posten.
Garmin Mobile XT is op het geheugenkaartje van 2gb geïnstalleerd, dus kan de gsm kostenloos als volwaardige gps ingezet worden.
Meeneemprijs: 190 euro
Beginnen bieden vanad 170 euro
Ruilen met een Iphone 3G(S) mits opleg van mijn zijde is ook mogelijk.
Of ruil met een Nokia 5530 is ook een optie...
De gsm staat ook te koop op 2dehands.be en op kapaza.be.
Stel gerust vragen indien die er zijn!
Het betreft het qwerty toetsenbord. Ik heb qwerty altijd meer logisch gevonden om mee te werken, vandaar.
Het toestel in compleet met doos en toebehoren. U krijgt er tevens het rubberen hoesje en 2 extra screenprotectors bij. Het aankoopbewijs is zoekgeraakt, maar dat zou nog wel teruggevonden moeten kunnen worden. Daarzal ik nog wel een update over posten.
Garmin Mobile XT is op het geheugenkaartje van 2gb geïnstalleerd, dus kan de gsm kostenloos als volwaardige gps ingezet worden.
Meeneemprijs: 190 euro
Beginnen bieden vanad 170 euro
Ruilen met een Iphone 3G(S) mits opleg van mijn zijde is ook mogelijk.
Of ruil met een Nokia 5530 is ook een optie...
De gsm staat ook te koop op 2dehands.be en op kapaza.be.
Stel gerust vragen indien die er zijn!

) wil hij niet. Kan je eerst opsturen? Wordt via mij geregeld uiteraard.