Archief - Nokia E61 + extra's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snakie

Legacy Member
Nokia E61
(Qwerty keyb NL)
128MB miniSD card
Oplader
Lederen hoesje om aan riem te hangen
USB/Charge kabel: Nokia CA-70
(hiermee kan je buiten dataoverdracht, ook opladen + mogelijkheid tot flashen van firmware wat je met gewone kabel niet kan)

Geen krassen of mankementen aanwezig, werkt perfect, heel goed onderhouden!
(is btw een heel superstevige behuizing, alu)
Geen doos of boekjes meer, zie online.
Geen garantie meer, enige tijd geleden vervallen.

Weg omdat ik firmagsm heb nu, ik bezigde deze even met kaart van de firma tot mijn toestel er aankwam. Altijd heel tevreden geweest over dit toestel. Zeker voor zijn geld.

min. & meen. prijs: €200

Af te halen te Opwijk of Aalst.
Verzenden op kosten & risico van de koper.

Foto's volgen nog.

mvg,

butcher

Legacy Member
staat er extra software op?
heb je hem wel eens gebruikt voor VOIP te bellen?
zo'n gsm zoek ik, daarom de vraag

Snakie

Legacy Member
Momenteel staat er geen extra software op, staat clean dus.
Er is heel veel software beschikbaar voor S60 symbian
VOIP is zeker mogelijk met verscheidene software, maar ikzelf heb er geen ervaring mee.
Belkwaliteit op zich is uitstekend en heel goed hoorbaar, zelfs op luide plaatsen, ook luidsprekermodus
Dus afhankelijk dat het een goed programma is en de wifi verbinding goed is, zal dat goed werken :p
ik gebruikte de wifi hoofdzakelijk voor email op te vragen en af en toe iets op te zoeken.

butcher

Legacy Member
nevermind, heb op kapaza een azerty me garantie gevonden vo 160
veel geluk me verkoop nog

Snakie

Legacy Member
Morgen komen de foto's, heb ik digitale camera terug.
Kan iets van de prijs maar ni te veel.
Kabel alleen al kost +/- €40, hoesje was ook niet goedkoop.

Snakie

Legacy Member
<<up3>>

Laaste prijsverlaging:

min. prijs: &#8364;150
meen. prijs: &#8364;175

butcher

Legacy Member
mss toch nog interesse, want gast van kapaza laat nix weten.

Als je met die kabel firmware kan flashen, kan je dan ook zo instellen dat het toetsenbord als azerty zou werken?

free up anders

Snakie

Legacy Member
Ja dat gaat.
Keyboard is ook héél gemakkelijk te vervangen, moest je aan eentje apart geraken.
(qwerty modellen vind je gemakkelijk apart, azerty frans ook nog)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan