Liquid Li0n
Legacy Member
Hallo
Ik verkoop mijn Nokia E61 omdat ik een andere heb gekocht, de gsm is nog nieuw, heb hem maar een weekje gebruikt, plastiekje nog op het schermpje, heb er gewoon de software opgezet. Weg wegens interessant aanbod nieuwe gsm en wil mijn geld wat recuperen.
Prijs minimum 225 euro
meer info en foto op volgende link:
http://www.kapaza.be/detail/6157768/
afhalen kan, opsturen ook
stuur me maar een PM of bericht hieronder
Ik verkoop mijn Nokia E61 omdat ik een andere heb gekocht, de gsm is nog nieuw, heb hem maar een weekje gebruikt, plastiekje nog op het schermpje, heb er gewoon de software opgezet. Weg wegens interessant aanbod nieuwe gsm en wil mijn geld wat recuperen.
Prijs minimum 225 euro
meer info en foto op volgende link:
http://www.kapaza.be/detail/6157768/
afhalen kan, opsturen ook
stuur me maar een PM of bericht hieronder