junkyjump
Legacy Member
Bij deze een niet van nieuw te onderscheiden Nokia E52!!
Is 1maandje gebruikt en is dus nog steeds in nieuwstaat!
Komt uiteraard met zijn factuur!! En dus ook nog +/- 23maanden garantie
Wat kan je er van verwachten:
16miljoen kleuren
3G
Wifi
3.2 megapixel camera met flits
Ingebouwd GPS antenne
...
Alleskunner, is dan ook een E-reeks van Nokia
Min 175 - Meeneem 200
Prijzen zijn excl eventuele verzending
Zal niet enkel hier te koop staan!
Is 1maandje gebruikt en is dus nog steeds in nieuwstaat!
Komt uiteraard met zijn factuur!! En dus ook nog +/- 23maanden garantie
Wat kan je er van verwachten:
16miljoen kleuren
3G
Wifi
3.2 megapixel camera met flits
Ingebouwd GPS antenne
...
Alleskunner, is dan ook een E-reeks van Nokia
Min 175 - Meeneem 200
Prijzen zijn excl eventuele verzending
Zal niet enkel hier te koop staan!
