Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ctgilles zei:Ik heb hier geen kodak. Hij heeft gebruikssporen en dat is alles. Komt anders ne keer zien ik zit in Leuven op kot en al bij al vanlt dat nog mee vanuit uw woonplaats![]()
threatlockz zei:offtopic maar waar kan jij die Storm 2 al kopen?![]()

Ik heb al boden tot 240 maar 250 is mijn minimum. En meestal om tijd te besparen verkoop ik aan die prijzen ja, valt ook te zien hoeveel reactie hierop komt.sandeerr zei:ik zit nu me examens dus nie veel tijd voor![]()
250 is da de meeneemprijs ?
sandeerr zei:misschien doe ik binnenkort wel een bod, zal het hier wel wat volgen![]()
ctgilles zei:Nokia 8800 Carbon Arte, 1 jaar oud en in goede staat. Geleverd met toebehoren (behalve de bureaulader want die is net buiten garantie om zeep gegaan)
Weg wegens BB Storm 2.
€250
Quad zei:Wat is er zo speciaal aan deze gsm?