FORZA M
Legacy Member
Ik verkoop dus 2 mooie multimediatoestelletjes. Eerst de reden waarom ze weg gaan: Mp3 speler is niet compatibel met mac, en wordt daarom vervagnen door een Sony Ericson W950i telefoon met MP3 speler. Vandaar dat ook de GSM overbodig wordt.
Nokia 7610
Erg leuk toestel, is niets mis mee, maar ik wil dus een mp3 speler en GSM in één. Deze telefoon kan dat ook, maar geheugenkaartjes groter dan 1Gb zijn erg duur.
Belangrijkste kenmerken:
- Symbian Smartphone (Dus ontelbaar veel programma's, games en themas voor te vinden.)
- Megapixel Camera
- Bluetooth
-... (Voor een zeer uitgebreide review en voorbeeldfoto's genomen met een 7610 zie hier.)
Is al een iets ouder toestel, maar heeft alle functies van de huidige gsm's, en lokt nog altijd jaloerse blikken met z'n prachtige uiterlijk en functies.
Wat zit er in het pakket?
-Toestel
-USB Kabel
-Lader
-Geheugenkaart 512Mb (Met onder andere tomtom benelux, gameboy emulator,... voorgeïnstalleerd.)
-3 Covers: 2 originele witte, en één aftermarket zwarte. Alle drie de covers hebben gebruikssporen, maar een nieuwe cover vindt je al vanaf 6€ op ebay.)
-Originele doos.
Voor een filmpje van mijn toestel kan je hier klikken.
Sony nw-a1000 6Gb
Een schitterende mp3-speler met fantastisch uiterlijk en uitzonderlijke geluidskwaliteit. Heb spijt dat ik deze weg moet doen omdat hij niet compatibel is met m'n Macbook.
Voor foto's en een uitgebreide review klik hier:
Wat zit er in het pakket:
-Zilveren Mp3-speler unit (Volume restrictie softwarematig verwijderd via diagnostics menu)
-Originele oortjes
-Netstroom lader (Hier kan je eender welk usb apparaat mee opladen!)
-USB kabel
-Documentatie + Software
-Beschermtasje Sony (Waarde 15€)
- Aankoopbewijs: Nog bijna 1 jaar garantie bij Krëfel
Nadelen: Er is wat stof onder het glazen frontpaneel gekomen, vooral rond de bedieningsknoppen. Mij heeft dit nooit gestoord, maar wat rondneuzen op fora heeft me geleerd dat je dit kan oplossen door de speler eens open te schroeven (Service manual kan ik doormailen). In de US kan je blijkbaar de spele gratis laten vervangen onder garantie indien dit je zou storen. Of het in België ook zo is weet ik niet, maar ik heb niets dan positieve ervaringen met de garantie bij Krëfel.
Voor een filmpje van de speler kan je hier klikken.
Prijzen:
Ik denk dat jullie wel volwassen genoeg zijn om geen onnozele dingen te bieden. Als je naar de specs van beide toestellen kijkt zal je zelf wel een degelijk bod kunnen bedenken zeker? Hou er echter wel rekening mee dat de toestellen niet weg moeten. Ik houd ze liever zelf bij dan aan liefdadigheid te gaan doen door ze bijna weg te geven.
Nokia 7610
Erg leuk toestel, is niets mis mee, maar ik wil dus een mp3 speler en GSM in één. Deze telefoon kan dat ook, maar geheugenkaartjes groter dan 1Gb zijn erg duur.
Belangrijkste kenmerken:
- Symbian Smartphone (Dus ontelbaar veel programma's, games en themas voor te vinden.)
- Megapixel Camera
- Bluetooth
-... (Voor een zeer uitgebreide review en voorbeeldfoto's genomen met een 7610 zie hier.)
Is al een iets ouder toestel, maar heeft alle functies van de huidige gsm's, en lokt nog altijd jaloerse blikken met z'n prachtige uiterlijk en functies.
Wat zit er in het pakket?
-Toestel
-USB Kabel
-Lader
-Geheugenkaart 512Mb (Met onder andere tomtom benelux, gameboy emulator,... voorgeïnstalleerd.)
-3 Covers: 2 originele witte, en één aftermarket zwarte. Alle drie de covers hebben gebruikssporen, maar een nieuwe cover vindt je al vanaf 6€ op ebay.)
-Originele doos.
Voor een filmpje van mijn toestel kan je hier klikken.
Sony nw-a1000 6Gb
Een schitterende mp3-speler met fantastisch uiterlijk en uitzonderlijke geluidskwaliteit. Heb spijt dat ik deze weg moet doen omdat hij niet compatibel is met m'n Macbook.
Voor foto's en een uitgebreide review klik hier:
Wat zit er in het pakket:
-Zilveren Mp3-speler unit (Volume restrictie softwarematig verwijderd via diagnostics menu)
-Originele oortjes
-Netstroom lader (Hier kan je eender welk usb apparaat mee opladen!)
-USB kabel
-Documentatie + Software
-Beschermtasje Sony (Waarde 15€)
- Aankoopbewijs: Nog bijna 1 jaar garantie bij Krëfel
Nadelen: Er is wat stof onder het glazen frontpaneel gekomen, vooral rond de bedieningsknoppen. Mij heeft dit nooit gestoord, maar wat rondneuzen op fora heeft me geleerd dat je dit kan oplossen door de speler eens open te schroeven (Service manual kan ik doormailen). In de US kan je blijkbaar de spele gratis laten vervangen onder garantie indien dit je zou storen. Of het in België ook zo is weet ik niet, maar ik heb niets dan positieve ervaringen met de garantie bij Krëfel.
Voor een filmpje van de speler kan je hier klikken.
Prijzen:
Ik denk dat jullie wel volwassen genoeg zijn om geen onnozele dingen te bieden. Als je naar de specs van beide toestellen kijkt zal je zelf wel een degelijk bod kunnen bedenken zeker? Hou er echter wel rekening mee dat de toestellen niet weg moeten. Ik houd ze liever zelf bij dan aan liefdadigheid te gaan doen door ze bijna weg te geven.