stevoz
Legacy Member
Hoi, ik heb deze paar dage geleden van vanrumst gekocht (garantie tot januarie 2009)
Maar het is toch niet mijn ding!
heeft wat gebruikssporen aan de achterkant,
voor de rest werkt alles, en wordt met alles geleverd, evnt 1gig micro SD
Ik had em € 150 betaald
Min prijs is dan ook 100 euro
Greetz
Maar het is toch niet mijn ding!
heeft wat gebruikssporen aan de achterkant,
voor de rest werkt alles, en wordt met alles geleverd, evnt 1gig micro SD
Ik had em € 150 betaald
Min prijs is dan ook 100 euro
Greetz