successor
Legacy Member
De GSM heeft krassen op de achterkant van de behuizing en op het toetsenbord. Het scherm heeft een paar zeer ondiepe krasjes, maar om die te zien moet je al zeer goed opletten.
Het toestel is altijd gedragen in een "sokje" van proximus, en is nog in goede staat. Er zijn geen deuken of barsten in de behuizing.
De GSM doet het bij normaal bellen/SMSen nog een week. Bij gebruik van de MP3 speler (bij mij was dat een tweetal uur per dag) vermindert de gebruiksduur op batterij tot een 2-4 dagen.
Hij gaat weg omdat ik een nokia 5310 supernova heb gekocht.
Bij de GSM zit de doos ook nog , net als de (ongebruikte) nokia oortjes, een lader , en als je wil ook nog een 2.5mm naar 3.5mm koptelefoon-omzetter.
Ik heb de GSM gebruikt met een 8GB µSD kaart, die perfect werd herkend.
De GSM wordt ook aangeboden op kapaza : Nokia 7210 Supernova in zeer goede staat aangeboden > Nokia > Telecommunicatie > kapaza.be
Min. prijs : €25 excl
meeneemprijs : €50 excl.
Ik sluit af, 48h na het laatste bod boven min. prijs.
Het toestel is altijd gedragen in een "sokje" van proximus, en is nog in goede staat. Er zijn geen deuken of barsten in de behuizing.
De GSM doet het bij normaal bellen/SMSen nog een week. Bij gebruik van de MP3 speler (bij mij was dat een tweetal uur per dag) vermindert de gebruiksduur op batterij tot een 2-4 dagen.
Hij gaat weg omdat ik een nokia 5310 supernova heb gekocht.
Bij de GSM zit de doos ook nog , net als de (ongebruikte) nokia oortjes, een lader , en als je wil ook nog een 2.5mm naar 3.5mm koptelefoon-omzetter.
Ik heb de GSM gebruikt met een 8GB µSD kaart, die perfect werd herkend.
De GSM wordt ook aangeboden op kapaza : Nokia 7210 Supernova in zeer goede staat aangeboden > Nokia > Telecommunicatie > kapaza.be
Min. prijs : €25 excl
meeneemprijs : €50 excl.
Ik sluit af, 48h na het laatste bod boven min. prijs.