Hekje#
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop dit toestel, dat uiteraard in nieuwstaat is.
Aangekocht op 25 januari 2010.
Aangezien ik een beter toestel gekregen heb gaat dit weg.
Foto's zijn onnodig aangezien het maar 3 dagen oud is.
Factuur aanwezig. (kostte 139 euro)
De zwarte versie is duurder dan de gewone stalen versie.
Bij deze:
Minimum: 75 euro
Meeneem: 100 euro
Exclusief verzendkosten, die bedragen 6 euro.
Kan maandag op de post
Groeten !
Ik verkoop dit toestel, dat uiteraard in nieuwstaat is.
Aangekocht op 25 januari 2010.
Aangezien ik een beter toestel gekregen heb gaat dit weg.
Foto's zijn onnodig aangezien het maar 3 dagen oud is.
Factuur aanwezig. (kostte 139 euro)
De zwarte versie is duurder dan de gewone stalen versie.
Bij deze:
Minimum: 75 euro
Meeneem: 100 euro
Exclusief verzendkosten, die bedragen 6 euro.
Kan maandag op de post
Groeten !

