drunkenmonkey
Legacy Member
Hierbij voorkoop ik een Nokia 6288 in zeer goede staat!:
http://i47.tinypic.com/25ezrld.jpg (ZONDER de zakdoek)
http://i50.tinypic.com/34dhhqw.jpg
http://i50.tinypic.com/2v9brd0.jpg( lijkt vol met krassen want eigenlijk NIET is)
Is in goede staat , wordt verkocht met oortjes & ZONDER oplader.De gsm bevat een geheugenkaart van 500mb.
nokia express music 5310 in minder goede staat :
http://i49.tinypic.com/j994w9.jpg
http://i47.tinypic.com/2yo28ld.jpg
http://i48.tinypic.com/346as2e.jpg
Er is een deuk aan de rechterkant & er zijn enkele krassen op het scherm & op de achterkant(op de camera)
Verder werkt hij nog prima ..
Liefst ruilaanboden tegen een gsm of tv.
Maar bieden mag natuurlijk ook!
http://i47.tinypic.com/25ezrld.jpg (ZONDER de zakdoek)
http://i50.tinypic.com/34dhhqw.jpg
http://i50.tinypic.com/2v9brd0.jpg( lijkt vol met krassen want eigenlijk NIET is)
Is in goede staat , wordt verkocht met oortjes & ZONDER oplader.De gsm bevat een geheugenkaart van 500mb.
nokia express music 5310 in minder goede staat :
http://i49.tinypic.com/j994w9.jpg
http://i47.tinypic.com/2yo28ld.jpg
http://i48.tinypic.com/346as2e.jpg
Er is een deuk aan de rechterkant & er zijn enkele krassen op het scherm & op de achterkant(op de camera)
Verder werkt hij nog prima ..
Liefst ruilaanboden tegen een gsm of tv.
Maar bieden mag natuurlijk ook!