whocares
Legacy Member
over de gsm:
* VGA-camera met specifieke cameraknop en mogelijkheid voor zelfportretten
* Bluetooth-connectiviteit
* Uitwisseling van Nokia Xpress audioberichten
* Uitwisseling van multimediaberichten (MMS)
* Twee kleurenschermen
* FM-stereoradio
info: http://www.nokia.be/A4330079
foto's:
http://img142.imageshack.us/img142/9572/p1020665iw9.jpg
http://img134.imageshack.us/img134/1914/p1020666yb5.jpg
http://img134.imageshack.us/img134/654/p1020667te6.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/3431/p1020668hd1.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/3976/p1020669it9.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/488/p1020670ol5.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/236/p1020671nm6.jpg
problemen:
- bij het ontvangen van een rapport en je bent bezig in je inbox, dan herstart te gsm (opgelost als de rapporten uit staan)
- achterkant is de matte laag bijna volledig losgekomen
- meerdere malen binnen geweest bij nokia, het probleem van dat rapport is enkel op te lossen door rapporten uit te zetten, voor de rest is alles in orde, loskomen van de lak zit ook niet in de garantie (dit begon na ongeveer 3weken) (vind het dus verschrikkelijk dat dit niet onder de garantie zit)
minimum: 20euro exclusief verzendkosten
nieuwprijs: +-140-150euro
inclusief oplader, oortje, FM-ontvanger, boekjes, ...
reden verkoop:
mp3 speler nodig en wil dit direct in mijn gsm hebben, indien niemand hem koopt krijg ik minimum 20euro al in de winkel, dus minder bieden is niet nodig, het is niet dat hij niet werkt, gewoon rapporten uit laten staan en het is in orde!
* VGA-camera met specifieke cameraknop en mogelijkheid voor zelfportretten
* Bluetooth-connectiviteit
* Uitwisseling van Nokia Xpress audioberichten
* Uitwisseling van multimediaberichten (MMS)
* Twee kleurenschermen
* FM-stereoradio
info: http://www.nokia.be/A4330079
foto's:
http://img142.imageshack.us/img142/9572/p1020665iw9.jpg
http://img134.imageshack.us/img134/1914/p1020666yb5.jpg
http://img134.imageshack.us/img134/654/p1020667te6.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/3431/p1020668hd1.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/3976/p1020669it9.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/488/p1020670ol5.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/236/p1020671nm6.jpg
problemen:
- bij het ontvangen van een rapport en je bent bezig in je inbox, dan herstart te gsm (opgelost als de rapporten uit staan)
- achterkant is de matte laag bijna volledig losgekomen
- meerdere malen binnen geweest bij nokia, het probleem van dat rapport is enkel op te lossen door rapporten uit te zetten, voor de rest is alles in orde, loskomen van de lak zit ook niet in de garantie (dit begon na ongeveer 3weken) (vind het dus verschrikkelijk dat dit niet onder de garantie zit)
minimum: 20euro exclusief verzendkosten
nieuwprijs: +-140-150euro
inclusief oplader, oortje, FM-ontvanger, boekjes, ...
reden verkoop:
mp3 speler nodig en wil dit direct in mijn gsm hebben, indien niemand hem koopt krijg ik minimum 20euro al in de winkel, dus minder bieden is niet nodig, het is niet dat hij niet werkt, gewoon rapporten uit laten staan en het is in orde!