Gizmo_1987
Legacy Member
Ik verkoop mijn nokia 6060... Mag weg wegens kapot scherm... Het scherm is gebarsten maar de gsm zelf werkt nog, dus enkel goed voor een handige harry wie een gsm kan herstellen...
batterij is nog heel goed BL-5B, lader aanwezig dikke versie, factuur erbij van vorig jaar, de gsm is net een jaar oud.
screen indien intresse wil ik nog meer foto's nemen
Minimumprijs 10€
Meeneemprijs 20€ incl
Grtzz
batterij is nog heel goed BL-5B, lader aanwezig dikke versie, factuur erbij van vorig jaar, de gsm is net een jaar oud.
screen indien intresse wil ik nog meer foto's nemen
Minimumprijs 10€
Meeneemprijs 20€ incl
Grtzz