elmo1
Legacy Member
ik heb hier nog ne nokia 6020 liggen die weg mag
hij is maar een halfjaarke gebruikt geweest omdat ik ne gsm gekocht heb met bluetooth
camera is er op en bolt nog perfect
er is niks aan de gsm behalve wa gebruikerssporen
prijs geen gedacht van
bieden maar
ik behoud het recht ......
hij is maar een halfjaarke gebruikt geweest omdat ik ne gsm gekocht heb met bluetooth
camera is er op en bolt nog perfect
er is niks aan de gsm behalve wa gebruikerssporen
prijs geen gedacht van
bieden maar
ik behoud het recht ......