Archief - Nokia 5800 XpressMusic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Solid Snake 111

Legacy Member
Heyo, wegens aankoop E71: hierbij mn gsm te koop.

Alles wat je moet weten:

- Lichte gebruikssporen (kleine krasjes scherm, te zien als de gsm uitstaat)
- Doos, factuur, garantie, blabla (kweeni tot wanneer, nooit problemen mee gehad)
- Verzending: + 5 euro, afhaling mogelijk thuis in vilvoorde of op kot in jette ( die eerste enkel op zaterdag)
- 4gig microSD included.
- Minimum: 160 €
- Geen ruil.
- Vragen welkom.

Solid Snake 111

Legacy Member
Up 1/3; gelieve enkel in de thread te beiden en niet via pm/email.

Razer

Legacy Member
kan je me zeggen welke kleur het is ?
waar heb je hem ergens aangekocht ?

hoe lang gaat de batterij mee met normaal verbruik ?

Solid Snake 111

Legacy Member
Zwart-rood. In de Mobistar Centre vilvorode.

Betterij: 2 dagen intensief gebruik (fotos trekken, veel muziek luisteren, constant smsn en bellen); 4 dagen zonder muziek en af en toe foto's.

Solid Snake 111

Legacy Member
Ik zit dit weekend op kot, en heb geen ander fototoestel dan in de gsm zelf, sorry. Er mankeert absoluut niets aan behalve dus de kleine krasjes op het scherm, maar die zijn niet te merken bij gebruik.

Razer

Legacy Member
krasjes kan je moeilijk voorkomen, maar als ze in dit geval niet opvallen als gsm aanstaat geeft dat niet echt :)

alvast een bod van € 150 excl

Vochtig

Legacy Member
€ 160 Excl, hopelijk reageert u wat sneller dan die andere die hier ook een 5800 verkoopt

Mvg

madjacktharippa

Legacy Member
gps mogelijk met de gsm?
mogelijkheid om deftig te surfen via WiFi?
toepassinge mogelijk zoals Msn en andere?

berNd-

Legacy Member
De gsm heeft een gps ontvanger ingebouwd ja, maar ik denk niet dat ge die al legaal kunt installeren erop. Garmin Mobile XT werkt er wel op!

Solid Snake 111

Legacy Member
Er is een GPS programmake voorgeinstalleerd, namelijk Google Maps, en die werkt met GPS voor positiebepaling, maar voor turn-by-turn navigatie moet je wel extra bijbetalen. Anders inderdaad op de officieuse manier.
Wifi is zeer deftig en werkt perfect voor te surfen, vergelijkbaar met Ipod Touch/ Iphone.
Het is Symbian, er zijn dus tonnen toepassingen, waaronder ongetwijfeld msn.

madjacktharippa

Legacy Member
kan gsm ff ter plekke getest worde?
zoja bodje van 165€ thuis afgehaald

Solid Snake 111

Legacy Member
Indien naar Jette (1090 Brussel) komen geen probleem is voor u, isem van u.
Laat maar via PM weten wanneer je tijd hebt. Ik heb niet veel les dees week.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan