Archief - Nokia 5800 XpressMusic NIEUW

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whocares

Legacy Member
Te koop:
Nokia 5800 XpressMusic
Volledig nieuw en nog in verpakking, daar zelf nog niet uitgeweest

Gekregen voor een websiteproject, maar nooit nodig gehad!

Nog garantie via Nokia Service Point (ik denk nog 1jaar - 1,5jaar)
Dit wil zeggen dat je gewoon via uw serienummer nog garantie hebt!

Wat zit er nog in de doos: Hoes, staander, SDkaartje, boekjes, oortjes, penneke, ....
Kleur: zwart + rood


Min: €160
Meeneem: €200

Al een bod van €150 via 2dehands
Prijzen excl. verzendkosten

Ophalen/Afspreken in de buurt van Wetteren/Gent mogelijk


Ook te koop op intermactivity.be, 2dehands.be en kapaza.be

whocares

Legacy Member
Alee, omdat het zondag Sinterklaas is verander ik meeneemprijs (min prijs is volgens mij wel in orde).

Min: 200Euro
Meeneem: 220Euro
Prijzen excl. verzendkosten

En vanaf dat er een bod is zal ik het wel snel afsluiten!

Foto's? Gohja, hij zit nog volledig in de doos, daar nog niet uitgehaald, ... Dus ik wil wel foto's nemen van de doos, maar wil hem liefst laten zitten zoals hij zat om hem in nieuwstaat te houden...

Duc1n0

Legacy Member
Ja, foto van de doos is goed. Wil weten of de seal nog niet gebroken is.

whocares

Legacy Member
Euhm, doos heeft nooit een seal gehad... Ze doen dat echt bijna niet meer hoor!

Maar ik zal vanavond foto's nemen vanaf dat ik terug thuis ben!

whocares

Legacy Member
En hupla up1

Min: €160
Meeneem: €200

Al een bod van €150 via 2dehands

Duc1n0

Legacy Member
Pfff op de ene op de andere dag ineens prijsaanpassing van €40. Had je dat van in het begin gedaan had ik zeker geboden. Heb hem inmiddels elders gevonden.
Nuja mijn vriendin heeft mss ook intresse, hoeveel gig zit er bij? Is het een kaartje van 8gig?
Zit er iets van aankoopfactuur bij ? En met seal bedoel ik de Nokia label, die zit er wel altijd bij. Dacht dat ze dingen seal noemen.

whocares

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Pfff op de ene op de andere dag ineens prijsaanpassing van €40. Had je dat van in het begin gedaan had ik zeker geboden. Heb hem inmiddels elders gevonden.
Nuja mijn vriendin heeft mss ook intresse, hoeveel gig zit er bij? Is het een kaartje van 8gig?
Zit er iets van aankoopfactuur bij ? En met seal bedoel ik de Nokia label, die zit er wel altijd bij. Dacht dat ze dingen seal noemen.

Aangezien er geen reactie opkwam moest ik de prijs wel laten dalen hé!

8Gb met een kaartje inderdaad!

Geen aankoopfactuur (gekregen voor een websiteproject), maar via het serienummer wel nog garantie (1jaar - 1,5jaar garantie nog). Ik had hier nog zo'n gsm liggen en heb die in zo'n nokia service point onder garantie kunnen laten maken op die manier...

En efkes geen idee wat je bedoelt met dat Nokia label? :P


@McBr@inless: Bod genoteerd!

whocares

Legacy Member
Bod genoteerd!

Is ongebruikt en nieuw in de doos! Zoals in de winkel dus!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan