Archief - nokia 5800 8gb + garmin navigatie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fast_Tony

Legacy Member
nokia 5800
nog garantie tot augustus
+ alle orginele accesoires (oortjes, lader, tv kabel, ...)
+ autolader
+ houder voor in de wagen
+ Garmin XT

in perfecte staat, moet weg wegens het verkrijgen van gsm op mijn werk

ruilvoorstellen zijn ook welkom, maar geen gsm toestellen
(eventueel PS3 spelletjes, accesoires, ...)

anders is alles te koop voor 180euro

ThE BuGGeR

Legacy Member
foto's van de staat?
kleur?
heeft deze wifi? op de site van nokia geraak je er ook niet echt uit eerst zeggen ze wifi bij duurder model en dan zeggen ze dat het standaard is op elke 5800..?

edit:
heb nog ps3 games liggen
foto's van de games (foto 2) kies maar

Fast_Tony

Legacy Member
PM me maar met uw voorstel van games, eventueel nog + opleg ofzo
heb misschien wel interesse in een extra controller

Denmilitair

Legacy Member
ik heb een zeer grote filmcollectie, intresse in opleg + hoop dvds?

ThE BuGGeR

Legacy Member
hey,
heb je men PM ontvangen? blijkbaar staat hij niet bij verstuurde PM's raar had hem al even geleden verstuurd

jesseke

Legacy Member
Zou je eventueel foto's kunnen uploaden van de staat van de GSM ? Heb interesse en wil gerust €180 betalen

ThE BuGGeR

Legacy Member
hey,
ik heb besloten om mijn PS3 systeem niet te verkopen/ruilen...
de games doe ik wel weg, ik heb je de link al gemaild en in een PM gezet dus kies maar.
dit zijn de games die ik zeker verkoop/ruil:

Assasin's Creed
FIFA Street 3
Lost Planet-Extreme Condition
Lost
TimeShift
Resistance-Fall of Man
Resistance 2
Killzone 2
Full Auto 2-Battlelines
Need for Speed-ProStreet

zeg maar welke je wilt, als er een game niet bij staat die je wel zou willen ruilen tegen de nokia zal ik deze er toch nog bij doen... laat me maar iets weten, de controller krijg je er ook bij zoals je vroeg..

MVG
ThE BuGGeR

Fast_Tony

Legacy Member
mensen die interesse hebben gelieve PM te sturen, ik ben niet zo vaak op 9lives
is enkel nog te koop, geen interesse meer in ruilen

staat ook te koop op 2dehands en in vriendenkring

Fast_Tony

Legacy Member
jesseke zei:
Zou je eventueel foto's kunnen uploaden van de staat van de GSM ? Heb interesse en wil gerust €180 betalen

PM me maar, dan kunnen we het eventueel afhandelen

Fast_Tony

Legacy Member
sorry mensen, ik heb nog niet kunnen kijken voor foto's
heb het momenteel nogal druk, ik zal ze in de loop van deze week online plaatsen

ThE BuGGeR

Legacy Member
Fast_Tony zei:
sorry mensen, ik heb nog niet kunnen kijken voor foto's
heb het momenteel nogal druk, ik zal ze in de loop van deze week online plaatsen

verkoop is dus niet door gegaan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan