WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
mijn vriendin haar 1.5maand oude gsm mag weg , bij een goed bod
Is aangekocht in Phonehouse , ongeveer een maand geleden en dus nog in bijna volle garantie van 2jaar...
Staat is zeer goed met minimale gebruikssporen ( geen krassen op scherm), zie foto's !
Eigen foto's : http://img26.imageshack.us/gal.php?g=1000174e.jpg
Nieuwprijs : 199euro
Minimumprijs : 155 incl
Meeneemprijs : 175 incl.
Ook te koop in vriendenkring !
mijn vriendin haar 1.5maand oude gsm mag weg , bij een goed bod
Is aangekocht in Phonehouse , ongeveer een maand geleden en dus nog in bijna volle garantie van 2jaar...
Staat is zeer goed met minimale gebruikssporen ( geen krassen op scherm), zie foto's !
Eigen foto's : http://img26.imageshack.us/gal.php?g=1000174e.jpg
Nieuwprijs : 199euro
Minimumprijs : 155 incl
Meeneemprijs : 175 incl.
Ook te koop in vriendenkring !
Nokia is zelden slecht e 