Thorazer
Legacy Member
Ik verkoop hem voor mijn broer 
Heeft hem gisteren aangekocht voor 169€ en mag nu weg vanaf 130€ Excl.
Kan heel snel afgehandeld worden.
Het gaat om de zwarte versie.
Meer info vind je op :
Nokia Nederland - Nokia 3710 fold - Toestel
Staat ook op kapaza & 2dehands
Mvg

Heeft hem gisteren aangekocht voor 169€ en mag nu weg vanaf 130€ Excl.
Kan heel snel afgehandeld worden.
Het gaat om de zwarte versie.
Meer info vind je op :
Nokia Nederland - Nokia 3710 fold - Toestel
Staat ook op kapaza & 2dehands
Mvg