spiderbait911
Legacy Member
Hey,
Ik heb besloten een nieuwe camera te kopen dus deze mag weg.
Het is een Nikon Coolpix S210
nu ongeveer een klein jaar oud.
Alle toebehoren zijn er nog bij, usb,batterijlader,boekjes,cd's,doosje..
Je krijgt er ook nog een SD kaartje bij van 8 gig
Alleen het factuur heb ik niet meer.
Aan de camera is niks aan juist een paar krasjes onderaan het scherm, voor de rest is hij helemaal inorde.
Hier is een link naar review en de specs : Klik
Meeneem is 65
en minimum is 55
Wordt ook nog aangeboden op 2dehands,kapaza en in vriendenkring.
Opsturen kan maar afhaling heb ik liever, dan kan je ineens ook zien dat er niets mis mee is.
Als er nog vragen zijn stel ze gerust.
Greetz.
Ik heb besloten een nieuwe camera te kopen dus deze mag weg.
Het is een Nikon Coolpix S210
nu ongeveer een klein jaar oud.
Alle toebehoren zijn er nog bij, usb,batterijlader,boekjes,cd's,doosje..
Je krijgt er ook nog een SD kaartje bij van 8 gig
Alleen het factuur heb ik niet meer.
Aan de camera is niks aan juist een paar krasjes onderaan het scherm, voor de rest is hij helemaal inorde.
Hier is een link naar review en de specs : Klik
Meeneem is 65
en minimum is 55
Wordt ook nog aangeboden op 2dehands,kapaza en in vriendenkring.
Opsturen kan maar afhaling heb ik liever, dan kan je ineens ook zien dat er niets mis mee is.
Als er nog vragen zijn stel ze gerust.
Greetz.

