junkyjump
Legacy Member
Bij deze verkoop ik een nieuwe, nog verzegelde Samsung Preston
De GSM is nooit uit de doos geweest, zelfs de zegel van Samsung is nog verzegeld
Preston is de iets betere, duurde variant van de Star
Heeft ook een Full touchscreen
Kleur is zwart
Komt met aankoopbewijs + 2jaar garantie!
Meeneem is direct min, 125euro
Te koop op llerlei site's!
De GSM is nooit uit de doos geweest, zelfs de zegel van Samsung is nog verzegeld
Preston is de iets betere, duurde variant van de Star
Heeft ook een Full touchscreen
Kleur is zwart
Komt met aankoopbewijs + 2jaar garantie!
Meeneem is direct min, 125euro
Te koop op llerlei site's!
spijtig da ik te laat was !