Jedi M.S.
Legacy Member
Hoi,
Ik verkoop mijn SE W850i black. Ik heb deze gisteren aangekocht.
Ik heb er dus maar 1 dag mee rondgelopen. Hij komt met andere woorden juist uit de verpakking. Niets van krassen, schreven, of problemen. De batterij is zelfs nog niet opgeladen geweest.
Alles zit erbij: lader, USB kabel, CD met software, oortjes, reserve-rubbers om op oortjes te steken, 3.5mm audio adapter, Memory Stick Pro Duo 512mb
Uiteraard heb ik de doos, handleiding en factuur. Er zit nog 2 jaar garantie op.
Reden verkoop: aankoop andere GSM die mij beter ligt.
Verzending is mogelijk op kosten van de koper.
Indien afhaling, ik ben van Oostende (Gistel), maar ik kom soms in Brugge.
Meeneemprijs: 270 euro
Minimumprijs: 250 euro
Deze prijzen lijken mij redelijk aangezien het toestel spliksplinternieuw is, en niet meer te verkrijgen is in België, en zelfs amper in het buitenland.
Ik verkoop mijn SE W850i black. Ik heb deze gisteren aangekocht.
Ik heb er dus maar 1 dag mee rondgelopen. Hij komt met andere woorden juist uit de verpakking. Niets van krassen, schreven, of problemen. De batterij is zelfs nog niet opgeladen geweest.
Alles zit erbij: lader, USB kabel, CD met software, oortjes, reserve-rubbers om op oortjes te steken, 3.5mm audio adapter, Memory Stick Pro Duo 512mb
Uiteraard heb ik de doos, handleiding en factuur. Er zit nog 2 jaar garantie op.
Reden verkoop: aankoop andere GSM die mij beter ligt.
Verzending is mogelijk op kosten van de koper.
Indien afhaling, ik ben van Oostende (Gistel), maar ik kom soms in Brugge.
Meeneemprijs: 270 euro
Minimumprijs: 250 euro
Deze prijzen lijken mij redelijk aangezien het toestel spliksplinternieuw is, en niet meer te verkrijgen is in België, en zelfs amper in het buitenland.