Archief - Nieuwe Panasonic lumix dmc-fs7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

teenkaasje

Legacy Member
Kom je in de nabije toekomst toevallig naar Antwerpen?

rspower

Legacy Member
niet direct, ik kan heùm wel verzenden met taxipost indien nodig

mvg

teenkaasje

Legacy Member
:sHmm, vervelend, ik koop niet graag iets 2ehands zonder het gezien te hebben. Graag nog wat meer informatie:
Wat is de reden van verkoop?
Waar en wanneer heb je hem aangekocht?
Factuur aanwezig?
Verpakking reeds geopend?
Wat komt er bij van accesoires?

Overigens heb je de "nieuwprijzen" aangepast naar boven, die vorige prijs was wel correcter hoor:D, ik vind hem in willekeurige winkels aan 129, 132 euro. En ik denk als ik wat doorzoek dat ik hem voor nog wel wat minder kan vinden.

rspower

Legacy Member
Je mag er altijd voor langskomen als je wil,
Wat is de reden van verkoop? Heb al een sony cyber-shot
Waar en wanneer heb je hem aangekocht? is online gewonnen
Factuur aanwezig? factuur aanwezig (toestel is aangeleverd door pixmania)
Verpakking reeds geopend? neen niet geopend, zit nog zo een soort zegel over
Wat komt er bij van accesoires? 2gb kaartje


ik heb de prijs aangepast omdat de nieuwprijs (goedkoopste wat ik vind in belgie) 129€ is
zonder het 2gb kaartje,(kaartje koste 10€ hier bij de pc boer) is ook nieuw en ongebruikt, omdat in de sony een ms pro zat en dis miskocht was

in feite koop je niks 2dehands , maar koop je een nieuw toestel

teenkaasje

Legacy Member
Ik ga er vandaag over nadenken. Ik was oorspronkelijk op zoek naar een lumix met groothoeklens, maar een goeie deal ga ik nooit niet uit de weg.

Wat zou je minimumprijs zijn zonder het kaartje(Ik heb al 2x2gb van m'n huidig toestel) inclusief verzending taxipost?

rspower

Legacy Member
teenkaasje zei:
Ik ga er vandaag over nadenken. Ik was oorspronkelijk op zoek naar een lumix met groothoeklens, maar een goeie deal ga ik nooit niet uit de weg.

Wat zou je minimumprijs zijn zonder het kaartje(Ik heb al 2x2gb van m'n huidig toestel) inclusief verzending taxipost?

heb hem ook op 2dehands gezet, waar ik al een bod van 80€ heb, dus ja een mooi bod sla ik niet af, voor 100€ incl verzending (taxipost) is het zowieso de jouwe het kaartje krijg je er dan gratis bij, want daar ben ik toch niks bij dan

downside

Legacy Member
rspower zei:
een mooi bod sla ik niet af, voor 100€ incl verzending (taxipost) is het zowieso de jouwe het kaartje krijg je er dan gratis bij, want daar ben ik toch niks bij dan

Ik bied meeneem 100 euro incl verzending
edit: wel op voorwaarde dat het goed en veilig verpakt wordt

rspower

Legacy Member
Sold
pm volgt

wordt in noppenfolie gedraaid,en in extra doos gestoken zodat er niks aan kan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan