dehatim
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een nieuwe Nokia 7710 liggen. Mijn nokia was kapot en is opgestuurd geweest. Na veel heen en weer gebeld te hebben en lang gewacht te hebben heb ik een nieuw toestel ontvangen. Ondertussen had ik al een ander toestel gekocht dus de nokia mag weg.
Op dit toestel is er nog fabrieksgarantie tot augustus 2008. Deze komt met een mmc kaart van 512mb, waarop tomtom benelux kan geïnstalleerd worden. Faktuur is ook nog aanwezig (480€ gekost).
Toestel is dus perfect in orde, geen krassen. Alle toebehoren (koptelefoon, lederen zakje, datakabel, eventueel GPS-muis vn tomtom) en doos zijn aanwezig.
Geen belachelijke biedingen aub
ik behoud me het recht om ......
Ik heb een nieuwe Nokia 7710 liggen. Mijn nokia was kapot en is opgestuurd geweest. Na veel heen en weer gebeld te hebben en lang gewacht te hebben heb ik een nieuw toestel ontvangen. Ondertussen had ik al een ander toestel gekocht dus de nokia mag weg.
Op dit toestel is er nog fabrieksgarantie tot augustus 2008. Deze komt met een mmc kaart van 512mb, waarop tomtom benelux kan geïnstalleerd worden. Faktuur is ook nog aanwezig (480€ gekost).
Toestel is dus perfect in orde, geen krassen. Alle toebehoren (koptelefoon, lederen zakje, datakabel, eventueel GPS-muis vn tomtom) en doos zijn aanwezig.
Geen belachelijke biedingen aub
ik behoud me het recht om ......
?