Archief - NIEUWE Nokia E65 met extra cover en 1gb mSD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koen69

Legacy Member
Hoi,

Omdat ik voor mn verjaardag van mn ouders EN van mn onkel een gsm heb gekregen , zalk ene moeten verkopen...

De Nokia N95 hou ik zelf en dus doe ik de E65 weg die ik max 2dagen gebruikt hebt om te testen!

Had er een cover en 1gb SD kaart bij gekregen!

Wat zit erin:

- GSM zelf ( met plastiek (scherm) er zelfs nog op !)
- Lader
- Batterij
- Zakje van Nokia Zelf
- Usb Kabel

Extra :
- 1gb SD micro met SD adapter
- VOLLEDIGE NIEUWE cover met front , back , middenstuk, toetsen,...
- Schroevendraaier en Plastiek dingske om cover snel en zonder beschadigen te vervangen!

Ohja ik heb de Factuur ook nog!! Het is van 31 Oktober 2007 ;)

Totaal prijs was volgens factuur : 420euro

Min. Prijs: 280euro
Meeneemprijs : 350euro


Zonder krassen of andere beschadiging !

Af te halen in As ( limburg) ofwel Genk of Hasselt !!

dnoiz

Legacy Member
Koen69 zei:
Af te halen in As ( limburg) ofwel Genk of Hasselt !!

Ergens anders valt niet af te spreken ?
Wat dichter bij Mechelen/Brussel/Antwerpen ?

Waar aangekocht ?

G.

Koen69

Legacy Member
@dnoiz , kheb het druk en kan niet vaak weg, kan je niet met trein afkomen?
Wil eventueel in Paal afspreken ( kort bij Tessenderlo ) mits 10e extra bijleg

ArkantoS.NET

Legacy Member
heb wel interesse, maar kan daar zeker niet omkomen naar Limburg...

kan het opgestuurd worden?

Koen69

Legacy Member
@Arkantos Liever niet maar als je het wil laten verzenden , dan betaal jij de verzending en dan wel alleen AANGETEKEND , zo is er achteraf geen problemen !

Zal wrs zo een 15euro max kosten?

Koen69

Legacy Member
Nieuwe meeneemprijs : 325euro

Vrijdagavond sluit ik af ! liefst afgehaald , post vertrouw ik niet :)

ArkantoS.NET

Legacy Member
dan vervalt mijn interesse, sorry (ik kan nl. onmogelijk tot in As raken zonder enorm veel tijd te verliezen ;) )

Koen69

Legacy Member
@Arkantos.NET kan ook opgestuurd worden VERZEKERD maar liefst afhalen :)

DrWho

Legacy Member
€250 afgehaald (enkel geldig met factuur en in perfecte staat, zoals beschreven)

Ik weet het, onder uw minimum, maar 't is een bod. Negeer maar indien te laag.

Koen69

Legacy Member
@Peeka sorry maar is echt te laag... Als iemand rond de 300e biedt en niemand biedt meer ,dan mag hij/zij het hebben :)

Kwertie

Legacy Member
Inderdaad, boden via pm mogen niet & de meeneemprijs mag niet meer veranderd worden in dezelfde thread omdat dit verwarring zaait voor geïnteresseerden die eerder de thread bezochten...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan