junkyjump
Legacy Member
Ik kan een Nokia E52 aanbieden, deze is volledig nieuw en nooit gebruikt!
Komt met aankoopbewijs en 2jaar garantie die geldig is in alle proximus teleboutiques!
Volledig nieuw in doos!
16miljoen kleuren
3.2 megapixels camera met flash
Video afspelen in liggende stand
3G, Wifi
Zeer mooie en elegante gsm
Vaste prijs 225euro, is gewoon volledig nieuw nooit gebruikt, dus waarom in de winkel kopen?
Komt met aankoopbewijs en 2jaar garantie die geldig is in alle proximus teleboutiques!
Volledig nieuw in doos!
16miljoen kleuren
3.2 megapixels camera met flash
Video afspelen in liggende stand
3G, Wifi
Zeer mooie en elegante gsm
Vaste prijs 225euro, is gewoon volledig nieuw nooit gebruikt, dus waarom in de winkel kopen?
