Archief - Nieuwe dvd films

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zelanus

Legacy Member
Alle films zitten nog nieuw in verpakking
Van sommige heb ik nog meer dan 1 stuk

Doe maar een bod en we zien wel

187
21 grams
Amadeus (cinema kaskraker)
Anyway the wind blows (quality film collection)
Artificial intelligence (filmcollectie)
Ben X (2-disc SE Tin box)
Blinker en het bagbag juweel (filmcollectie)
Dead fish
Dirty harry (cinema kaskraker)
Fahrenheit 9/11
Ferngully
Ferngully 2
Fiddler on the roof (cinema kaskraker)
Hellboy (2-disc SE, zonder nl subs)
John Q.
Lethal weapon (cinema kaskraker)
L'ours (zonder nl subs)
Mad max (cinema kaskraker)
Relative strangers
Resident evil apocalypse
Samson & Gert (beste uit alle kerstshows)
The godfather part 3
The good, the bad & the ugly (cinema kaskraker)

Darkgnome

Legacy Member
hoeveel voor deze:

21 grams
Amadeus (cinema kaskraker)
Anyway the wind blows (quality film collection)

Zelanus

Legacy Member
Darkgnome zei:
hoeveel voor deze:

21 grams
Amadeus (cinema kaskraker)
Anyway the wind blows (quality film collection)

9 excl. . voor 3 dvd's is het wel direct taxipost als het moet verzonden werden (5,7 euro. Weegt wel door voor 3 dvd's natuurlijk)

fonzamundo zei:
Hoeveel voor Max Max incl verzending?

5 incl.

Darkgnome

Legacy Member
Voor 5,70 verzendingskosten vind ik wel veel. :-)
en Amadeus alleen?

Zelanus

Legacy Member
Darkgnome zei:
Voor 5,70 verzendingskosten vind ik wel veel. :-)
en Amadeus alleen?

3 is spijtig genoeg direct een pakket

Voor 1 dvd betaal je 5 incl., voor 2 dvd's 8 incl.

Puppieke

Legacy Member
Hoeveel inclu verzending voor:
Ben X (2-disc SE Tin box)
Resident evil apocalypse

vanic

Legacy Member
Zelanus zei:
3 is spijtig genoeg direct een pakket

Voor 1 dvd betaal je 5 incl., voor 2 dvd's 8 incl.

dan stuur je toch 1 apart op ... dus "pakket" met 2 DVD's en "pakket" met 1 DVD

Zelanus

Legacy Member
vanic zei:
dan stuur je toch 1 apart op ... dus "pakket" met 2 DVD's en "pakket" met 1 DVD

Kan ook natuurlijk, kost dan 1,7 euro minder.
Koper moet dan zelf uitmaken of het voordeel van taxipost 1,7 euro waard is.

vanic

Legacy Member
Zelanus zei:
Kan ook natuurlijk, kost dan 1,7 euro minder.
Koper moet dan zelf uitmaken of het voordeel van taxipost 1,7 euro waard is.

inderdaad ; het is de koper die dat beslist
dan zijn er achteraf geen problemen met het al dan niet verstuurd zijn ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan