Archief - nieuw Sony DCR-SX30 Camcorder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

venzy

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn splinternieuwe camcorder sony DCR-SX30 is mss 1 maand oud nu.

* Ultra compacte digitale video camera
* 60x optische zoom Carl Zeiss 2000x digitale zoom
* opname tot 2h55 in standaarddefinitie met hoge kwaliteit op intern
geheugen van 4 GB + slot MS
* LCD touchscreen 2,7''
* stabilisator
* Discs branden met één druk op de knop
* 4gb intern geheugen + 8gb pro duo stick gekocht= 12gb

Aangekocht bij de makro kasticket heb ik nimeer, 100% zeker van, ben het kwijt geraakt met een kuis. het ligt hier maar te niksen.

bij deze aangekocht voor 249€ nieuw.

minimum van 75€ meeneem van 125€
tussenin kan onderhandeld worden. als je meeneem bied krijg je er een draagtas bij van sony ook nieuw koste 50€.

alles erbij behalve kasticket mss dat je nog garantie kan krijgen via de papieren dat in de doos liggen weet ik niet zeker. als er nog vragen zijn vraag maar.

ik behoud me het recht.

verzenden mogelijk op uw kosten of afhalen is ook geen probleem zou het graag snel afhandelen dus happy bidding.

foto's:

http://i48.tinypic.com/21orozt.jpg
http://i48.tinypic.com/dvlft1.jpg
http://i50.tinypic.com/i4e6ns.jpg


mvg Venz

venzy

Legacy Member
2e up deze prijs is echt een spotprijs voor een nieuwe wel deftige camcorder :)

Leopold1964

Legacy Member
kan deze in FULL HD opnemen? kan je een filmpje maken van in welke kwaliteit hij opneemt?

venzy

Legacy Member
nog nekeer omhoog schoppen tis al lang geleden ^^ (mag tog eh mod's?)

teenkaasje

Legacy Member
Volgens mij kan je je factuur alsnog opvragen bij makro en zo toch nog gebruik kunnen maken van de garantie. Want ik ben wel geïnteresseerd omdat em nieuw is, maar zonder garantie... :s

Mattehh

Legacy Member
Onder uw minimum, maar 50 euro exc.. :) nieuwprijs nu bij pixmania is 160 euro en vermits er geen kasticket meer is.

EDIT: trek bij deze mijn bod terug in! Youtube filmpjes zijn niet bepaald zoals ik dacht. Mijn excuses

DAVID@2

Legacy Member
Ultra compacte digitale video camera
* 60x optische zoom Carl Zeiss 2000x digitale zoom
* opname tot 2h55 in standaarddefinitie met hoge kwaliteit op intern
geheugen van 4 GB + slot MS
* LCD touchscreen 2,7''
* stabilisator
* Discs branden met één druk op de knop
* 4gb intern geheugen + 8gb pro duo stick gekocht= 12gb

dan bied ik 75€ excl .
als de vervoerskosten meevallen ?

venzy

Legacy Member
genoteerd david. voor 10€ rij ik heen en terug ongeveer. (indien niemand hoger bied, ik ben vanavond in gent) das der ni ver van dagt ik.

DAVID@2

Legacy Member
voor mij is dat goed , dat is inderdaad niet ver van mij
zal u mijn gsm nr en adres doorsturen naar pm
je moet maar iets laten weten als ik het hoogste bod heb
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan