Archief - [NIEUW] Samsung le26R72

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonathan

Legacy Member
Zoals de titel dus zegt , ik verkoop een samsung le26R72 hd ready tv .

Is een mooie breedbeeld tv van 66cm diagonaal volgens de website van Samsung .

Hier een linkje met wat info : http://www.televisiedigitaal.nl/content.php?menuID=123

De tv is gloednieuw en moet zelfs nog toekomen ( dinsdag is hij er ) . Is dus niet eens uit de doos genomen enzo ...

Ik ben bereid hem te verkopen een stuk goedkoper dan de winkelprijs en er mag geboden worden. Houd er echter rekening mee dat hij nieuw is en dus niet weg gaat aan een 2dehands prijsje . Tevens houd ik ook geen rekening met de goedkoopste duitse winkel die je vindt ... dan rijd je gerust even naar duitsland voor mijn part ;p

Mvg

-Ex!Tjen-

Legacy Member
OFFTOPIC: duitse winkels mogen hier nie vergeleken worden met belgische prijzen ;)

Jonathan

Legacy Member
-Ex!Tjen- zei:
voor hoeveel verkoop je hem btw?

Zoals gezegd er mag geboden worden .

Na het rondzoeken op belgische en nederlandse webshops heb ik tot de vaststelling gekomen dat hij in de goedkoopste buitelandse shops voor een goeie 550 over de toonbank gaat en hier gemiddel voor een prijs geleden tussen de 600 en 700 euro ( met uitzonderingen tot 800 euro -> wie winkelt daar in godsnaam ? :p ) . Dus van zodra er een bod is van 500 euro toon ik zeker interesse , 600 euro is direct mee geven natuurlijk .

Mr.S

Legacy Member
Waar heb jij dat toestel gekocht (voor de garantie indien er een probleem mocht mee zijn ooit), aankoopbewijs + 2 jaar garantie ?

Grts

Jonathan

Legacy Member
Mr.S zei:
Waar heb jij dat toestel gekocht (voor de garantie indien er een probleem mocht mee zijn ooit), aankoopbewijs + 2 jaar garantie ?

Grts

Ik heb 'm gewonnen , kan hem hier jammergenoeg nergens plaatsen en mijn ouders willen den anderen tv niet weg doen .
Garantie zal van Samsung zelf zijn , ik weet niet hoeveel ze geven , zal wel zo'n 2 - 3 jaar zijn wss :)

Jonathan

Legacy Member
hey69 zei:

Zoals gezegd toon ik geen interesse in belachelijke boden .
Dit is minder dan de helft dan de vraagprijs in de belgische speciaalzaken ...

hey69

Legacy Member
Poenanie zei:
Zoals gezegd toon ik geen interesse in belachelijke boden .
Dit is minder dan de helft dan de vraagprijs in de belgische speciaalzaken ...

tis een oud model, en blijft 2dehands

vinteg

Legacy Member
lol, da je maar een klein beetje van de prijs afdoet als hij nog winkelnieuw is en een courant model snapk da wel. maar gaan vergelijken me nieuwe modellen gaat niet echt op. ik heb een half jaar geleden mijn 32" uit dezelfde reeks als de uwe gekocht voor 580€ dus 400€ is verre van een slecht bod zouk zeggen...

Jonathan

Legacy Member
vinteg zei:
lol, da je maar een klein beetje van de prijs afdoet als hij nog winkelnieuw is en een courant model snapk da wel. maar gaan vergelijken me nieuwe modellen gaat niet echt op. ik heb een half jaar geleden mijn 32" uit dezelfde reeks als de uwe gekocht voor 580€ dus 400€ is verre van een slecht bod zouk zeggen...

Oud topic nog eens uppen .

De tv staat nog steeds te koop .

Doch ik zie niet in waarom ik een TV die 700 euro kost in de goedkopere belgische winkels en die tevens gloednieuw is zou moeten verkopen voor 400 euro omdat er een ander model dat even "groot" of groter is uit is dat goedkoper is ... Het gaat gewoon over een volledig andere TV :wtf:

Jonathan

Legacy Member
hey69 zei:
tis een oud model, en blijft 2dehands

nagelnieuw , remember ? Jij bent toch niet die Himbad die mij een gebrekkig nederlandse mail gestuurd heeft met een bod van 200 euro ? :p

Op 2dehands.be heb ik al een bod van 520 euro gekregen* ( dat even terzijde )

PsYmon

Legacy Member
Poenanie zei:
Oud topic nog eens uppen .

De tv staat nog steeds te koop .

Doch ik zie niet in waarom ik een TV die 700 euro kost in de goedkopere belgische winkels en die tevens gloednieuw is zou moeten verkopen voor 400 euro omdat er een ander model dat even "groot" of groter is uit is dat goedkoper is ... Het gaat gewoon over een volledig andere TV :wtf:

Het gaat over een nieuwer model dan uwe tv. Moest je het niet begrijpen: een BETER model dan de uwe. Nuja, je zal het wel zien zeker als je hem niet kwijtraakt? :hug:

Jonathan

Legacy Member
PsYmon zei:
Het gaat over een nieuwer model dan uwe tv. Moest je het niet begrijpen: een BETER model dan de uwe. Nuja, je zal het wel zien zeker als je hem niet kwijtraakt? :hug:

En dat nieuwer model kost om de één of andere reden minder in de winkel ... nee danku ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan