blockthep
Legacy Member
Heb hier een nieuwe Apple earphone met microfoon en knoppen.
Mijn vrouw heeft het gisteren voor mij gekocht, maar ik wilde een IN EAR oortje. Zo'n oortje is niet echt mijn ding.
Het is gewoon nieuw , niet gebruikt, geopend en getest.
Aankoopbewijs van Easy-M Mechelen 12/02/2010.
Meeneem = min prijs = 21euro.
Kan geruild worden.
Fotos:
http://img13.imageshack.us/img13/1849/img0302dx.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/7076/img0303yh.jpg
EDIT: ook op 2dehands.be en kapaza.be
Mijn vrouw heeft het gisteren voor mij gekocht, maar ik wilde een IN EAR oortje. Zo'n oortje is niet echt mijn ding.
Het is gewoon nieuw , niet gebruikt, geopend en getest.
Aankoopbewijs van Easy-M Mechelen 12/02/2010.
Meeneem = min prijs = 21euro.
Kan geruild worden.
Fotos:
http://img13.imageshack.us/img13/1849/img0302dx.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/7076/img0303yh.jpg
EDIT: ook op 2dehands.be en kapaza.be

