Archief - Nexus One - Unlocked (zo goed als nieuw)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peanutman

Legacy Member
Ik verkoop hierbij een Nexus One van amper een maand oud, zo goed als niet gebruikt. Deze is in PERFECTE staat (geen enkele kras, deuk of vuil), unlocked, en werkt perfect met eender welke Belgische operator. Android versie 2.1, nooit geroot geweest dus is dus nog volledig onder garantie bij HTC/Google. Hij ontvangt ook de android updates zonder problemen.

Ik heb deze via Ebay geimporteerd, dus hij komt met een amerikaanse stekker, maar gezien er ook een USB oplaadkabel bij zit is dit nooit echt een probleem geweest voor mij (en je kan altijd een convertor kopen als je per se de gewone lader wil gebruiken). Gezien hij van ebay komt is er niet echt een "factuur" bij, maar zoals eerder vermeld is hij nog onder volledige garantie bij HTC/Google. Hij komt in originele verpakking met alle originele accessoires (USA lader, USB kabel, hoesje, handleiding, ...).

Volledige specs:
Nexus One Phone - Feature overview & Technical specifications

Indien gewenst kan ik vanavond wat fotos posten, maar ik veronderstel dat jullie wel weten hoe een Nexus One eruit ziet :p

Ik verkoop deze wegens geldnood. Het is een prachtig toestel, werkt perfect, maar jammer genoeg heb ik nu andere prioriteiten.

Verkoopsvoorwaarden:
- bieden vanaf 450eur, exclusief transportkosten.
- ik wil niet ruilen, en zal belachelijke voorstellen negeren.
- ik behoud het recht om niet te verkopen bij te weinig belangstelling of indien ik niet tevreden ben met de boden.

De prijs kan misschien aan de dure kant overkomen, maar vergeet niet dat deze nog altijd aan 500-700eur gaat op ebay, en dat is dan nog zonder transport of importtaxen die gemakkelijk tot 200eur kunnen oplopen. Gezien ik deze vanuit Belgie zal versturen kan je er dus zeker van zijn dat er geen import/douane kosten zullen zijn. Dit is de enigste plaats waar ik hem te koop aanbied. Bij te weinig interesse vliegt hij op Ebay.

Je kan vast en zeker ook komen afhalen, ter plaatse testen, en dan betalen (in Etterbeek, Brussel (ben VUB student en zo)).
Indien er vragen of requests zijn, let me know!

Reinout
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan