Archief - n93

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DoubleYouIm

Legacy Member
zwart goede staat
alles wa je moet hebben zit erbij!
doos enz...

gaan P520 kopen
bieden vanaf 180euro

miniumprijs 180
maximum is er niet :p
meeneemprijs huh 300 lol

DoubleYouIm

Legacy Member
voor de n93 veronderstel ik?genoteerd maar goed heb al 3 mensen met 180

teh_NiHiLiM

Legacy Member
dan wordt het lotje trekken ^^

maareuhm. in da geval post da best hier eh <_<
ik kan da nie rieken.

190
en graag wat foto's
je zegt dat alles erbij zit, dus het volgende zit erbij ?:
Nokia N93
128 MB microSD Card MU-17*
Nokia Batterij BP-6M
Nokia Stereo Hoofdtelefoon HS-23
Nokia Reislader AC-4
Nokia Laderadapter CA-44
Nokia Datakabel CA-53
Nokia Videokabel CA-64U
Nokia Beschermhoes CP-83
Nokia Polsriem CP-84



leeftijd? factuur? waar gekocht?

DoubleYouIm

Legacy Member
220 geboden en klopt idd zit alles bij
Nokia N93
128 MB microSD Card MU-17*
Nokia Batterij BP-6M
Nokia Stereo Hoofdtelefoon HS-23
Nokia Reislader AC-4
Nokia Laderadapter CA-44
Nokia Datakabel CA-53
Nokia Videokabel CA-64U
Nokia Beschermhoes CP-83
Nokia Polsriem CP-84

DoubleYouIm

Legacy Member
220 via vriendenkring stond in men msn name en via msn dus*
fotos heb ik moementeel niet en nu met de feestdagen geen zin of er moesten meer biedingen komen dacht dat er veel interesse ging zijn maar blijkbaar te duur voor 9lives :p
voorlaatste up iig

DoubleYouIm

Legacy Member
waar gekocht sergevandermaesen en factuur erby ja idd
leeftijd is nu +- 1jaar oud

teh_NiHiLiM

Legacy Member
k, firmware versie ?
(*#0000# intypen)

indien geen serieuze gebruikssporen 230

DoubleYouIm

Legacy Member
mag ik vragen wat je met die firmware kunt doen?
ik bedoel als je die versie weet wat kun je ermee?
wat erop instaleren of veranderen enz?

mvg
en heeft gewone gebruiksporen niks erg maw

DoubleYouIm

Legacy Member
laatste up
heb ondertussen een bod van 250 euro met
128 MB microSD Card MU-17*
Nokia Batterij BP-6M
Nokia Stereo Hoofdtelefoon HS-23
Nokia Reislader AC-4
Nokia Laderadapter CA-44
Nokia Datakabel CA-53
Nokia Videokabel CA-64U
Nokia Beschermhoes CP-83
Nokia Polsriem CP-84
en versie nr firmware heb ik ook gevonden doot bovenstaande code in te drukken*

mvg

ik sluit maandag 31/12/2007 af laatste dagen :)

teh_NiHiLiM

Legacy Member
iet oudere firmware heeft wat bugs bij de n93.

230 was mijn hoogste bod,
en gezien we je "externe boden" niet kunnen verifiëren stop ik hier.

veel Suc6 met de verkoop,

mvg,
NiHiLiM

DoubleYouIm

Legacy Member
over welke bugs gaat het dan precies?
wat kun je ermee dan niet doen zeg maar?
en nog steeds bod van 250euro
gaat niet hoger precies.

teh_NiHiLiM

Legacy Member
wel, bij de eerdere versies van de firmware kan je hebben dat
het toestal vaak "vastloopt" en enkel batterij uithalen helpt dan :)
en krijg je vaak de error dat je niet genoeg ram over hebt ofzo, terwijl er maar 1 app loopt.
audioplayer hapert af en toe, en nog ene paar kleine andere dinkies.

dit is allemaal opgelost in nieuwe firmware versies.
(je kan je toestel normaal gratis laten flashen bij nokia, zodat je laatste versie hebt)

daarom da'k vroeg naar de versie :)
(die je naar mijn weten niet gegeven hebt ;) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan