snowwhitesoils
Legacy Member
Hallo ik heb nog een N-gage QD liggen met alleen engelse taal en spaans enzo ma geen nl. Zal wel software-matig aan te passen zijn zeker.
Gsm komt met zijn lader en origineel doosje en handleiding etc, kan zijn dat er nog een game of twee bij zit. En een geheugenkaartje ben niet zeker.. Dan zal ik die er ook nog bij doen.
Foto's heeft geen zin, de band is niet los waar veel n-gage qds last van hebben gehad.. De gsm is ook niet lang gebruikt geweest dus zo goed als nieuw.. Deze heeft lang in de kast gelegen en kwam em laatst tegen.
Dus voor de mensen die nog zo eentje zoeken..
Bieden vanaf 25euro excl
Verzending is 6 euro bij.
Ik sluit af volgende week zaterdag.
Gsm komt met zijn lader en origineel doosje en handleiding etc, kan zijn dat er nog een game of twee bij zit. En een geheugenkaartje ben niet zeker.. Dan zal ik die er ook nog bij doen.
Foto's heeft geen zin, de band is niet los waar veel n-gage qds last van hebben gehad.. De gsm is ook niet lang gebruikt geweest dus zo goed als nieuw.. Deze heeft lang in de kast gelegen en kwam em laatst tegen.
Dus voor de mensen die nog zo eentje zoeken..
Bieden vanaf 25euro excl
Verzending is 6 euro bij.
Ik sluit af volgende week zaterdag.
Ik weet dat gij ergens in limburg woont want heb ooit es iets gekocht van u ( gsm dacht ik ) Ge had een paar dikke bakken staan bij huis nie?