drunkenmonkey
Legacy Member
http://i33.tinypic.com/2gud060.jpg
http://i38.tinypic.com/2lux35j.jpg
http://i36.tinypic.com/vxlts0.jpg
Hierbij verkoop ik een uitstekende camera met 1gb geheugenkaart!
Met de mogelijkheid om koptelefoon aan te sluiten ,muziek op te zetten en beluisteren.
Hij heeft "slechts" 3megapixel , maar duidelijk wel een goede megapixels
http://farm4.static.flickr.com/3136/2763822871_fcd3f073c0.jpg?v=0 ( foto getrokken door een mustek dv 5300se )
Of te ruil met een gsm in goede staat !
http://i38.tinypic.com/2lux35j.jpg
http://i36.tinypic.com/vxlts0.jpg
Hierbij verkoop ik een uitstekende camera met 1gb geheugenkaart!
Met de mogelijkheid om koptelefoon aan te sluiten ,muziek op te zetten en beluisteren.
Hij heeft "slechts" 3megapixel , maar duidelijk wel een goede megapixels

http://farm4.static.flickr.com/3136/2763822871_fcd3f073c0.jpg?v=0 ( foto getrokken door een mustek dv 5300se )
Of te ruil met een gsm in goede staat !
Zeer slechte kleuren
en de reso is ook geen 3 mp dachtek?
)