Limpi
Legacy Member
Ik verkoop mijn mp3 speler wegens nieuwe gsm (w950i)
- Werk perfect.Ik heb er ook de nieuwste software update opgezet.
- Gebruiksporen (zie foto's)
- Met doos, handeiding en USB-kabel.
- ZONDER oortjes (na dag 1 waren ze al kapot gespeelt
)
- Met factuur en nog garantie tot 07/07/09
FOTO's:
Klik
Klik
Klik
Meeneemprijs: € 35
- Werk perfect.Ik heb er ook de nieuwste software update opgezet.
- Gebruiksporen (zie foto's)
- Met doos, handeiding en USB-kabel.
- ZONDER oortjes (na dag 1 waren ze al kapot gespeelt
)- Met factuur en nog garantie tot 07/07/09
FOTO's:
Klik
Klik
Klik
Meeneemprijs: € 35
. Want voor 1GB, niet veel meer waard, ga ik geen 45 euro geven.
Nu @ 35 euro