Archief - [MP3] Cowon Iaudio X5L

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

daedalus

Legacy Member
ik kan het geld goed gebruiken en daarom doe ik met pijn in het hart mijn mp3 speler weg.

specs =

30Gb opslag
Plug and play (imo zeer belangrijk)
kan videos afspelen
30 batterijduur (en hij haalt dit effectief)
beste geluidskwaliteit die er op de markt is (nog steeds imo)

kan zelfs via een kabel verbonden worden met sommige digitale fototoestellen om zo je fotos over te zetten op deze mp3-speler.
dit kan handig zijn op vakantie


nieuwprijs 355 euro (mp3shop)
aangekocht eind 2006 dus iets meer als een jaar oud

minimumprijs = 260 euro
wat geen geld is voor dit toestel

gaat weg wegens geldnood en weinig gebruik

Kenshi

Legacy Member
Blijft een van de beste spelers die je maar kan vinden.
Niet te vergelijken met Creative of iPod.

:niceone:

Zelf tevreden eigenaar ;)

daedalus

Legacy Member
dnoiz zei:
:offtopic:

Vraagje, die X5L verkopen ze blijkbaar niet meer. Door welk model is deze vervangen ?

EDIT: toch een link gevonden,
http://www.mp3shop.be/product/16290/cowon-iaudio-x5l-30-gb.html

De nieuwprijs is toch een stuk lager dan je opgeeft. En is blijkbaar niet leverbaar meer.
Dus mijn vraag blijft eigenlijk :).

G.

mja kan wel zijn dat de prijs lager ligt :p (heb hier factuur met prijs 355 dusja)
toch blijf ik bij mijn prijs anders houdt ik hem zelf
is in totaal mis 10 keer opgeladen geweest.
geen krasje op te bespeuren
nooit vastgelopen enzo
+er zit een extra subpack bij twv 15euro

ik heb geen idee welk de opvolger is
volg het zo niet meer

mythe

Legacy Member
Dan gaje hem niet buiten krijgen ;).
Bedoel, voor 20 eurotjes extra heb je al mooi nieuw toestel.

Opvolger bestaat niet echt, misschien deze. Maar kost wel 2* zoveel :).

daedalus

Legacy Member
mythe zei:
Dan gaje hem niet buiten krijgen ;).
Bedoel, voor 20 eurotjes extra heb je al mooi nieuw toestel.

Opvolger bestaat niet echt, misschien deze. Maar kost wel 2* zoveel :).

ja mijne is nog nieuwstaat dusja

daedalus

Legacy Member
laatste up
niemand interesse

batterijduur van 30u !!!
30gb opslag
nieuwstaat zonder enige kras
plug and play (externe hd)
en zéér goede sound

Kenshi

Legacy Member
De mensen zijn te veel geobsedeerd door iPod tegenwoordig, ze weten niet meer wat echt goed is :p

(alhoewel uwe prijs mss wel alt nog iets te veel is hoor. Ik heb de mijne hier 2 jaar geleden ook voor 250€ gekocht en dan zat er ook nog een nieuwe sony dj hoofdtelefoon bij)

daedalus

Legacy Member
Kenshi zei:
De mensen zijn te veel geobsedeerd door iPod tegenwoordig, ze weten niet meer wat echt goed is :p

(alhoewel uwe prijs mss wel alt nog iets te veel is hoor. Ik heb de mijne hier 2 jaar geleden ook voor 250€ gekocht en dan zat er ook nog een nieuwe sony dj hoofdtelefoon bij)

idd
ipod is alles wat ze kennen

koffiekan

Legacy Member
daedalus zei:
idd
ipod is alles wat ze kennen

Tja, het overgrote deel wel, maar ik ken velen die eigenlijk niets van iPod moeten weten, ik hoor er ook bij :p

Als dit binnen mijn budget lag (wat het dus niet is :ironic:) zou ik zeker overwegen om het te kopen...

daedalus

Legacy Member
koffiekan zei:
Tja, het overgrote deel wel, maar ik ken velen die eigenlijk niets van iPod moeten weten, ik hoor er ook bij :p

Als dit binnen mijn budget lag (wat het dus niet is :ironic:) zou ik zeker overwegen om het te kopen...

wat is je budget? :D

koffiekan

Legacy Member
voorlopig is mijn budget zoiets rond 100€, wat veeeeeeeeel te weinig is voor uw speeltje ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan