-DNB-
Legacy Member
ik verkoop mijn mp3'tje voor 15 euro:
1GB
in doos
met kabel
wordt opgeldaen via USB
er kunnen filmpjes en foto's op maar dat is niet handig op dat kleine schermpje
er kunnen 2paar oortjes in, 1paar heb ik.
=LFA 262C
foto's kan worden gegeven morgen of vandaag op:
[email protected]
1GB
in doos
met kabel
wordt opgeldaen via USB
er kunnen filmpjes en foto's op maar dat is niet handig op dat kleine schermpje
er kunnen 2paar oortjes in, 1paar heb ik.
=LFA 262C
foto's kan worden gegeven morgen of vandaag op:
[email protected]
