tinbie
Legacy Member
ik zou graag de gsm van mijn moeder willen verkopen
omdat die jaloers is geworden op de gsm van onze pa...
gsm zonder krassen, mooie staat, heb ook nog de doos + lader en alle accesoiers
prijs had ik gedacht aan 35 euro
staat ook op 2dehands en kapaza.be hierzo voor een foto : http://www.kapaza.be/Telecommunicatie/Motorola/8202565/Motorola_W220.html
kben wel niet 100% zeke van de type nr
Gts.
omdat die jaloers is geworden op de gsm van onze pa...
gsm zonder krassen, mooie staat, heb ook nog de doos + lader en alle accesoiers
prijs had ik gedacht aan 35 euro
staat ook op 2dehands en kapaza.be hierzo voor een foto : http://www.kapaza.be/Telecommunicatie/Motorola/8202565/Motorola_W220.html
kben wel niet 100% zeke van de type nr
Gts.



