Spectre
Legacy Member
Ik heb weeral eentje van deze te koop ^^
wat krasjes die je ziet in het licht op het voorste scherm, binnenste scherm krasvrij. Voor de rest in perfecte staat. GSM komt enkel met lader en is zwart.
ik wil er minstens 30 excl voor en de meeneemprijs is 50 euro exclusief.
Grtz
wat krasjes die je ziet in het licht op het voorste scherm, binnenste scherm krasvrij. Voor de rest in perfecte staat. GSM komt enkel met lader en is zwart.
ik wil er minstens 30 excl voor en de meeneemprijs is 50 euro exclusief.
Grtz

