Spectre
Legacy Member
Ik verkoop mijn Motorola V3 Razr Black. Waarom? Ik heb momenteel twee gsm's ter beschikking en eentje zal wel volstaan. Ik heb lang zitten twijfelen over welke ik zou wegdoen maar ik ga toch voor een pak functies en niet voor een ubermooi design. Krassen? Nee, zowel op de schermen als het omhulsel niet. Wel 3 zilveren putjes rechtsboven op het omhulsel. Niks erg.
prijs: min: 50 excl
meeneem: meeneem: 80 excl
ik weet (bijna) zeker dat deze meeneemprijs niet gehaald zal worden maar ik zet dan ook maar iets
het pakket
- V3
- lader
prijs: min: 50 excl
meeneem: meeneem: 80 excl
ik weet (bijna) zeker dat deze meeneemprijs niet gehaald zal worden maar ik zet dan ook maar iets

het pakket
- V3
- lader

