ctgilles
Legacy Member
De D&G editie van Motorola's succesnummer. Wel de gereviseerde V3i versie met iets meer SMS geheugen en veel snellere menu's.
Vorig jaar als kado gegeven aan de vriendin en bijgevolg geen rekening bij (had ze zelf moeten bijhouden maarja...)
Link naar de specs. Prijs in Nederland staat er ook bij: € 240.
Onlangs een nieuw voorste glaasje gestoken en de D&G hanger nieuw besteld. Enkele gebruikssporen en 2 kleine 1 mm² deukjes van iets wat er in een vrouw haar handtas rondrijdt (vraag me niet wat)
Geen simlock en met originele niet-branded firmware.
Doos en toebehoren zijn er normaal allemaal bij.
€ 150
Foto's van Google Images: http://images.google.be/images?q=RA...-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=G&imgsz=
Ik zal eens zien of ik straks zelf geen foto's ervan kan trekken.
Vorig jaar als kado gegeven aan de vriendin en bijgevolg geen rekening bij (had ze zelf moeten bijhouden maarja...)
Link naar de specs. Prijs in Nederland staat er ook bij: € 240.
Onlangs een nieuw voorste glaasje gestoken en de D&G hanger nieuw besteld. Enkele gebruikssporen en 2 kleine 1 mm² deukjes van iets wat er in een vrouw haar handtas rondrijdt (vraag me niet wat)
Geen simlock en met originele niet-branded firmware.
Doos en toebehoren zijn er normaal allemaal bij.
€ 150
Foto's van Google Images: http://images.google.be/images?q=RA...-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=G&imgsz=
Ik zal eens zien of ik straks zelf geen foto's ervan kan trekken.
Ik tel er 2.