Archief - Motorola RAZR V3i Dolce & Gabanna

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ctgilles

Legacy Member
De D&G editie van Motorola's succesnummer. Wel de gereviseerde V3i versie met iets meer SMS geheugen en veel snellere menu's.
Vorig jaar als kado gegeven aan de vriendin en bijgevolg geen rekening bij (had ze zelf moeten bijhouden maarja...)

Link naar de specs. Prijs in Nederland staat er ook bij: € 240.
Onlangs een nieuw voorste glaasje gestoken en de D&G hanger nieuw besteld. Enkele gebruikssporen en 2 kleine 1 mm² deukjes van iets wat er in een vrouw haar handtas rondrijdt (vraag me niet wat)
Geen simlock en met originele niet-branded firmware.
Doos en toebehoren zijn er normaal allemaal bij.

€ 150

Foto's van Google Images: http://images.google.be/images?q=RA...-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=G&imgsz=
Ik zal eens zien of ik straks zelf geen foto's ervan kan trekken.

ctgilles

Legacy Member
swuis zei:
u zit al aan 4 ups hoor...
:oink: Ik tel er 2.
Omwille van ne mongool die teruggaat op zijn afspraak ga ik geen nieuwe thread spammen... :naughty: "Closed" was toen die verkocht was en "Terug te koop" van toen men terugkwam op zijn woord en ik het erin zette ter verheldering zodat men niet denkt dat hij niet meer te koop stond.

Voila, die 2 replies zijn weg.

linux

Legacy Member
zet dan wel dat je hem buiten het forum ook te koop aanbiedt...

ctgilles

Legacy Member
linux zei:
zet dan wel dat je hem buiten het forum ook te koop aanbiedt...
Ja ik weet het maar aangezien er geen biedingen waren dacht ik er niet aan dat hier te zetten. Anyway, staat op 2e hands en kapaza dus.

Michiel

Legacy Member
Niet branded firmware? MotoX?
In ieder geval een bod van 80€excl.

Michiel

Legacy Member
Dan bied ik 110€ afgehaald. Normaal gezien zit daar een SD kaart bij...

ctgilles

Legacy Member
Michiel0912 zei:
Dan bied ik 110€ afgehaald. Normaal gezien zit daar een SD kaart bij...

Ik meen mij te herinneren van wel, want beltonen die je wil gebruiken moet je naar de telefoon kopiëren. dus dan zit die erbij
Mijn vriendin gebruikt die, maar normaal komt vandaag/morgen hare Prada foon aan. Die in orde zetten en dan zouden wel dat na morgen moeten kunnen afhandelen tenzij Fedex roet in het eten gooit.

ctgilles

Legacy Member
Donderdag zou de andere GSM aankomen volgens tracking. Dan kunnen we eventueel dit weekend of volgende week de verkoop kunnen afsluiten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan