bozoox
Legacy Member
bij deze biedt ik mijn vriendin haar gsm aan, want ze kan er echt niet mee werken en krijgt het dus daar op haar heupen van
.
Het toestel is aangekocht in phonehouse (GENT) en bevat geen krassen e.d. en alle toebehoren nog erbij (zelfs ongebruikte) en doos etc.
De NP van dit toestel is momenteel nog 349 euro.
min.prijs: 225euro
meeneemprijs: 250 euro
mvg
.Het toestel is aangekocht in phonehouse (GENT) en bevat geen krassen e.d. en alle toebehoren nog erbij (zelfs ongebruikte) en doos etc.
De NP van dit toestel is momenteel nog 349 euro.
min.prijs: 225euro
meeneemprijs: 250 euro
mvg