Archief - MOTOROLA L6 20 excl. (bluetooth + vga)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

drastic shaolin

Legacy Member
Bluetooth
PC verbinding (poort USB)

VGA 640x480 pixels
Video opname (7 fps)

Lithium Ion (700 mAh), autonomie stand-by/communicatie: tot 345h/350mn

EMS
SMS, Intelligent Dictionary SMS (T9), Chat SMS
MMS
Client e-mail
Push-to-talk

meer informatie vraag maar
dit is een tweedehands gsm dus er zijn gebruikssporen krasjes + verf af op hoeken + kras op scherm zie 2e foto op scherm
om misverstanden te voorkomen
maar werkt nog perfect
http://www.flickr.com/photos/10663036@N03/sets/72157601616826077/
mvg
zie foto's

meeneemprijs is 30 excl. verzending
verzending is 4,8 als ik mij niet vergis

bieden is toegestaan
ik wacht +/- 24u na het hoogste bod en sluit dan af tenzij meeneem geboden wordt

minimum aanvaardbaar bod is 20 excl.
ook op 2dehands en kapaza


kan ook via kiala verzonden worden slechts 2€ (promotie)

drastic shaolin

Legacy Member
heb je het goed gelezen "+ kras op scherm "
indien ja (om misverstanden te voorkomen is hij verkocht aan jack- sparrow

wordt wel pas zaterdag verzonden (herexamens) maar ja tegen dat de betaling gearriveerd is

Razer

Legacy Member
drastic shaolin zei:
heb je het goed gelezen "+ kras op scherm "
indien ja (om misverstanden te voorkomen is hij verkocht aan jack- sparrow

wordt wel pas zaterdag verzonden (herexamens) maar ja tegen dat de betaling gearriveerd is


ik heb het gelezen ja :) ( maar op de kras komt de tekst toch nog ?)

drastic shaolin

Legacy Member
ja tuurlijk is enkel als je hem schuinhoudt dat je bijvoorbeeld een klein regenboog streepje zien in het scherm en enkel bij een wit scherm bij andere kleuren zieje het dan zelf niet

maar tijdens gewoon gebruik niks van te merken (is een krasje geen barst hé :) )

Razer

Legacy Member
oké geen prob

deal gaat nog steeds door (liefst via kiala opsturen)

verder afhandelen via pm lijkt em het best

aja: hoelang gaat de batterij nog +- mee?

drastic shaolin

Legacy Member
goh kweetet ni echt is dien van mijn zus en zij is weg
maar kheb er vande week zitn mee spelen
en heb camera gebruikt spelletjes gespeelt filmkes gemaakt
met bluetooth geprutst en enkele berichtjes verstuurd en hij ging 3-4 dagen mee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan